תיירות

טסים לארצות הברית? הבשורה שחיכיתם לה הגיעה

אחרי שנה וחצי, ארצות הברית תסיים את דרישת בדיקות הקורונה לתיירים שנכנסים למדינה, זאת לאור הירידה בתחלואה ואפקטיביות החיסונים
מערכת ice | 
ארצות הברית (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל,pexels, freepik)
ארצות הברית מסיימת את חובת בדיקת הקורונה לנכנסים למדינה דרך נמלי התעופה. ממשל ג'ו ביידן צפוי להכריז ביום שישי שהמרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן יסיר את הדרישה שלו מנוסעים לעבור בדיקה לפני כניסתם לארה"ב, כך על פי גורם בכיר בממשל ומרכז ארה"ב לבקרת מחלות ומניעתן רשמי.
המהלך, ש-CNN היה הראשון לדווח עליו, ייכנס לתוקף עבור נוסעים הטסים לארה"ב בחצות הלילה (בין ראשון לשני), כך אמרו הגורמים הרשמיים. כעת, ההגבלה שתעשיית התיירות לחצה נגדה במשך חודשים לאחר שקבעה שאין צורך עוד "בהתבסס על המדע והנתונים", אמר הבכיר בממשל, הגיעה לקיצה.
 
הצעד קיים מאז ינואר 2021 ומגיע לראשונה לסיומו, אבל ממשל ביידן מתכנן לעבוד עם חברות תעופה באופן עקבי וצמוד כדי להבטיח מעבר חלק עם השינוי, אך ככל הנראה זה יהיה מהלך מבורך עבור רוב התעשייה: "מגיפת הקורונה עברה כעת לשלב חדש, עקב הקליטה הנרחבת של חיסונים יעילים במיוחד, הזמינות של תרופות אפקטיביות והצטברות של שיעורים גבוהים של חסינות הנגרמת על ידי חיסון וזיהום ברמת האוכלוסייה בארה"ב. כל אחד מהאמצעים הללו תרם להפחתת הסיכון למחלות קשות ומוות ברחבי ארה"ב".
תעשיית הנסיעות, וכמה מומחים מדעיים, אמרו שהמדיניות לא הייתה מעודכנת במשך חודשים. מחוקקים, כולל הדמוקרטים, דגלו גם הם להסרת הדרישה בשבועות האחרונים. איירליינס for America מסרה כי חברות הבת - כולל אמריקן איירליינס, יונייטד איירליינס, סאות'ווסט איירליינס ודלתא איירליינס - האמינו שהסרת הדרישות תוביל יותר זרים לבקר בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה