תיירות

טסים לחו"ל? זה התשלום הנוסף שדורשות חברות התעופה

חברות התעופה הישראליות מתכננות לקבוע תעריף תשלום מיוחד, בעבור הזמנות ושירות שיינתן דרך נציג טלפוני. אלה הסכומים שידרשו אל-על, ישראייר, וארקיע
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום Magma Images)

ענף התיירות וחברות התעופה, ממשיכות להתאושש מהקורונה, ומנצלות את התנופה כדי לגבות תשלום על שירות נוסף: אגרה מיוחדת על הזמנה דרך המוקד הטלפוני, כך עולה מדיווח של כתבת חדשות 12, יולן כהן.

על פי הפרסום, בעבור הזמנה של טיסה דרך נציג טלפוני, תאלצו לשלם 70 שקלים, בחברות "ישראייר", ו-"באל-על". ב"ארקיע" ידרשו עבור השירות 100 שקלים. כמו כן "ארקיע" אף תגבה מכם בין 33 ל-100 שקלים נוספים, במידה ותבקשו לשנות שם או להוסיף כבודה.
 


כזכור, אתמול הודיעה רשות שדות התעופה כי בנמל תעופה בן גוריון, טרמינל 1 יפתח לפעילות תעופתית מלאה. כ-250,000 נוסעים ב-1,600 טיסות צפויים לצאת בחודש יוני 2022, החודש הראשון לפתיחתו המלאה של הטרמינל לנוסעים היוצאים מישראל לאחר משבר הקורונה.


ככלל, במהלך חודש יוני צפויים לעבור בנתב"ג כ- 1.9 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. רשות שדות התעופה פועלת בימים אלה בגיוס נרחב של עובדים על מנת לתת שרות מיטבי לציבור הנוסעים ולאפשר את הגידול הצפוי בתנועת הנוסעים הבינלאומיים.


בחודש הנוכחי עברו בנתב"ג כמיליון שש מאות אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות. הנוסעים הנוחתים בנתב"ג, מכלל הטיסות הבינלאומיות יחזרו לטרמינל 3 ,וללא כל שינוי. לרשות הנוסעים חניונים בסמוך לשני הטרמינלים והסעות חינם בין החניונים והטרמינלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה