תיירות

לא רק אל על: החברות שמבטלות טיסות הקיץ מישראל

הכאוס בנתב"ג צפוי להימשך כל הקיץ, כשגם באירופה הבלגן חוגג ועובדים של חברות תעופה רבות ישביתו את הטיסות החל מסוף יוני ועד סוף אוגוסט
מערכת ice |  2
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על - Yochai Mossi)
הכאוס בנתב"ג חוגג בשבועות האחרונים כאשר התורים מצטברים ואנשים שבסך הכול רצו לנסוע לחופשה, מוצאים את עצמם שעות על גבי שעות מחכים לעלות על מטוסים, כשגם מזוודות לא מגיעות ליעדן ויוצרות כאוס טוטאלי שמסתיים במפח נפש במקום בחופשה מהנה.
אבל הבלגן הוא לא רק בישראל. גם באירופה ישנן חברות רבות בהן עובדיהן, בראשם הטייסים, שובתים, והן הולכות לבטל טיסות רבות בקיץ שגם ישראל הולכת להיות מושפעת מזה. המצב הזה מתחבר גם לאל על, שמבטלת המון טיסות מישראל.
 
ב-29 ביוני טייסי חברת SAS יעשו שביתה וישביתו את מטוסי החברה משבדיה, דנמרק, נורבגיה, וגם הפוך לכל היעדים בהם עובדת החברה. בין ה-30 ביוני ל-2 ביולי, עובדי ריינאייר, חברה עמה ישראלים רבים נוהגים לטוס, ישביתו את הטיסות מספרד ולספרד מכל היעדים.
מה-1 ביולי ועד ה-31 באוגוסט יבוטלו 10% מהטיסות בנמל התעופה גטוויק שבלונדון. ב-1-3, 15-17 ו-29-31 ליולי, עובדי איזי ג'ט ישביתו את נמלי התעופה בברצלונה, מאלגה ופאלמה דה מיורקה, אז אם אתם מתכננים לטוס לאחד מהיעדים האלה כדאי שתבדקו טוב מה קורה בשדה התעופה.
 
במשך כל חודש יולי, חברת לופטהנזה מבטלת כאלף טיסות בסופי השבוע. מסוף יולי ועד סוף אוגוסט צוותי הצ'ק אין של בריטיש איירווייס ישבתו בנמל התעופה הית'רו. אם אתם מתכננים לטוס עם אחת מהחברות הללו או לאחד מהיעדים הללו כדאי שתכנסו להתעדכן באתרים/רשתות חברתיות של אותן חברות לגבי שינויים צפויים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כח אדם??!?
    אריאל שמש 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין כח אדם? פוטרו? חלו? חולים? מתו? אין כסף לשלם?
    סגור
  • בלאגן
    אור 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים שניצלו מהחלת ללכת למקומות עבודה אחרים
    סגור