תיירות

מהם היעדים המבוקשים והזולים ביותר של הישראלים לחופשות הקיץ?

החופש הגדול מתחיל והמשפחות יוצאות לעידן הפוסט קורונה כדי לכבוש את היעדים השונים בעולם: הביקוש הכי גדול של הישראלים בקיץ הקרוב הוא ליוון והאיים, בדגש על המקומות המוכרים כמו רודוס וכרתים
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
החופש הגדול מתחיל מחר (שישי) וזה בדיוק הזמן של המשפחות לצאת עם ילדיהם ולמצוא את החופשות המושלמות לקיץ הקרוב, בטח עם תום תקופת הקורונה, לפחות בשלב זה.
למרות זאת, נראה שהקיץ הולך להיות קשה מאוד בנתב"ג כשעוד לפני החופש הגדול, שדה התעופה נמצא בכאוס מוחלט, טיסות מתבטלות, התורים ארוכים מאוד ואנשים רבים לא מקבלים את המזוודות ליעדים אליהם הם טסים.
 
ב-'N12' ערכו בדיקה מקיפה לגבי היעדים המבוקשים של הישראלים הקיץ ואין הפתעות גדולות מדי ביעדים: הביקוש הכי גדול של הישראלים בקיץ הקרוב הוא ליוון והאיים, בדגש על המקומות המוכרים כמו רודוס וכרתים ונראה שכרגע החבילות ליעדים הללו הן היקרות ביותר ביחס לעבר. 
שם נוסף שעלה כמבוקש מאוד בקיץ הקרוב הוא אנטליה שבטורקיה, שאחרי שנים חוזר לקדמת הבמה. עמית גולדברג, מנהלת אתר השוואת המחירים Travelist, מציינת ש"מי שמעוניין במחירים אטרקטיביים צריך רק להתגמש ביעד. לא חייבים להינעל על היעדים הקלאסיים כמו כריתים ורודוס, ישנם איים רבים ביוון כמו קורפו שלא נופלים ביופיים מהיעדים הפופולאריים.
 
יעד נוסף מפתיע, זול וקרוב במיוחד הוא שארם א-שייח. הייתה התלהבות רבה בהתחלה אבל כיום יש עדיין המון מקומות על המטוסים ובמלונות, וניתן למצוא חבילות משפחתיות הכוללות טיסה ומלונות 5 כוכבים הכל כלול בחודש יולי החל מ-550 דולר לאדם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה