תיירות

בעל הבית השתגע: לא תאמינו כמה גובים ללינה בקפסולות

קפסולות הלינה נועדו כדי להוזיל בעלויות אך עבור נופשים במלבורן שבאוסטרליה מסתבר שזה הרבה יותר מזה - אתר להשכרה של קפסולות לינה מציע קפסולות המכילות מיטת יחיד בלבד ב-900 דולר לחודש
מערכת ice |  1
קפסולות לינה (צילום chris73)
קפסולות הלינה נועדו כדי להוזיל בעלויות ולמצוא מקום נוח ופשוט ללינה לילית. אך עבור נופשים במלבורן שבאוסטרליה מסתבר שזה הרבה יותר מזה - אתר להשכרה של קפסולות לינה מציע קפסולות המכילות מיטת יחיד בלבד ב-900 דולר לחודש.
בית אבוטספורד, מציע חדרים מסורתיים תמורת 400 דולר לשבוע או 1,500 דולר לחודש, או קפסולות לינה המכילות מיטת יחיד בלבד בעד 250 דולר לשבוע או 900 דולר לחודש. שש הקפסולות מוערמות זו על גבי זו בחדר בקומה התחתונה של הבית, בעוד ששלושת חדרי השינה המסורתיים נמצאים בקומה העליונה. הבית מפורסם כמקום שינה ל-12 אנשים וכרגע כל החדרים בו מלאים.
 
בעל הבית, פרנק צ'אן, אמר לגרדיאן באוסטרלי כי התרמילים נועדו רק להשכרה לטווח קצר, אבל שם הם בדקו וגילו שהבית משמש לארח כל אדם, החל מתרמילאים השוהים כמה לילות ועד אנשים שנשארים עד שישה חודשים. צ'אן אמר ש"האינפלציה הגואה וההפחתה במספר הנוסעים שמגיעים לטייל לטווח קצר גרמו לעליית העלויות".
"אני לא גובה ערבות, לא גובה חשמל, מספק ריהוט מלא, עוזרת בית במשרה מלאה, לדיירים יש גמישות מלאה כשהם רוצים לעזוב, והמחיר שלי זול מ-95% מהרישומים המקבילים ב-booking.com, hotels.com , Airbnb ואתרים נוספים", טען בעל הקפסולות. עוד אמר כי "אני יודע שיש הרבה אנשים שלא מבינים הרבה בשוק השכירות וצועקים שהמחיר שלי גבוה מדי, אבל הם באמת לא בדקו איך מתפקדת לינה לטווח קצר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה כמו מקררים של חדר מתים (ל"ת)
    ג 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור