תיירות

בשורה לאילתים: זו המדינה אליה תוכלו לטוס משדה התעופה רמון

שדה התעופה רמון ליד אילת חוזר לקבל טיסות בינלאומיות. בתקופה האחרונה החלו להגיע טיסות מפריז וכעת חברת פינאייר מכריזה כי היא תפעיל קו שבועי הלסינקי-אילת
מערכת ice |  2
פינאייר (צילום ויקיפדיה)
שדה התעופה רמון שליד אילת הוקם מתוך מטרה להפוך לשדה בינלאומי נוסף. מגפת הקורונה עיכבה מאוד את התפתחותו ועכשיו עושה רושם שהטיסות הבינלאומיות מתחילות לחזור. אחרי שחברת טראנסאוויה החלה להפעיל טיסות ישירות לנמל התעופה אורלי שבפריז, כעת גם חברת התעופה הפינית פינאייר מודיעה כי תחל בקרוב להפעיל טיסות ישירות להלסינקי.
נכון לעכשיו, מדובר בקו עונתי שיפעל עד חודש מרץ וזאת במטרה למשוך את תושבי פינלנד לאקלים החמים ונעים באילת בחודשים הללו. גם ישראלים יוכלו לטוס ישירות להלסינקי וליהנות מהחורף הפיני בחיפוש אחר אורות הצפון. על פי התכנון, מדובר יהיה בטיסה שבועית שתצא בימי שלישי במטוס איירבוס A321.
 
לא מדובר בפעם הראשונה בו הקו אילת-הלסינקי פעיל, גם לפני מגפת הקורונה הקו פעל. במהלך חודש אפריל השנה הופעלו משדה התעופה טיסות מאירופה לפרק זמן קצר, ובחודש אוגוסט חברת ארקיע הפעילה מספר מצומצם של טיסות לגאורגיה וקפריסין. בשדה התעופה מצפים להגדיל את כמות הטיסות הבינלאומיות שכעת הכמות משתנה בהתאם לעונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחח, קו אחד לכותרת מטעה
    גל 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה
    סגור
  • 1.
    נו באמת...
    משה בן משה 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יסע שעות או יטוס(...) עם המזוודות לאילת כדי לטוס משם בטיסה ארוכה יותר לאירופה... צריך שדה תעופה מוסף בצפון, ליד חיפה שישרת בצורה הרבה יותר יעילה וטובה
    סגור