תיירות

בארץ חם אבל באירופה מוכנים לסקי: כמה תעלה לכם חופשה?

חופשות הקיץ נמצאות כבר מאחורינו והגיע הזמן לסגור את חופשת הסקי החורפית והמפנקת שלנו. במיוחד בשביל הבאנו לכם את השוואת המחירים האולטימטיבית בין היעדים "הקרים" ביותר לחופשת סקי
מערכת ice | 
סקי אירופה (צילום Freepik)
על אף שכאן בארץ החורף פשוט מסרב להגיע ואנו תקועים במעין סתיו נצחי, באירופה זה כבר ממש לא המצב וחופשות הסקי האהובות כבר יכולות לצאת לדרך. השנה היעדים המומלצים נמצאים בעיקר בבולגריה המוזלת יותר, איטליה, אוסטריה ואפילו ספרד. לכן בעזרת אתר התיירות גוליבר בדקנו לכם את המחירים.
את החופשה המוזלת ביותר נוכל למצוא בעיירה בורבץ בבולגריה. שם נוכל לקבל חבילת סקי הכוללת השכרת ציוד, אירוח הכולל ארוחת בוקר במלון ארבעה כוכבים בשם Iceberg. המחיר של החבילה הזו לשלושה לילות בסוף ינואר תעלה לנו 712 אירו. מלון שלושה כוכבים בעיר באנסקו באותה המדינה, לשלושה לילות בתחילת פברואר יעלה לנו 715 אירו. 
אם נחפוץ ביעד קצת יותר רומנטי ומעניין נוכל לבקר באנדורה, בעיר לה ולה. חבילה על בסיס אירוח של חצי פנסיון במלון ארבעה כוכבים תעלה לנו 1,139 אירו לאדם והפעם לארבעה לילות. החבילה הזו אמנם יקר יותר אך היא כוללת העברות. 
היעד המפתיע הבא הוא דווקא גרנד ולירה בספרד. חבילת סקי עם אירוח של חצי פנסיון במלון שלושה כוכבים תעלה לנו 1,150 אירו וזאת עבור קרוב לשישה לילות של שהייה מפנקת. 
אבל, אם נרצה להגיע ליעדים הקלאסיים עבור חופשת סקי, אוסטריה, נוכל לבחור בחבילה של מלון שלושה כוכבים הכולל ארוחת בוקר, לשבעה לילות במחיר 1,341 אירו. במסגרת חבילה זו תוכלו להביא בחינם את ציוד הסקי שלכם מהארץ. כמו כן, נוכל לבחור בחבילה בעיר מרליבה באיטליה לשבעה לילות, אשר כוללת העבודה וארוחת בוקר במלון שלוש כוכבים, במחיר של 1,425 אירו.
זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר על ההשוואה: "חופשות סקי מתאימות לזוגות, חברים או משפחות. על אף שבישראל אין הרבה שלג, אנחנו רואים שהתייר הישראלי נהנה לצאת לחופשות קרירות ומושלגות לגלישת סקי בחודשי החורף. הזמנת חבילת נופש לסקי היא מומלצת במיוחד כיוון שהיא מאחדת בתוכה כבר את הטיסה, המלון והסקי-פס, כך שכל שנותר הוא לארוז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה