תיירות

רמי לוי וישראייר מסבירים: למי מגיע טיסות בחינם?

הטיסות בחינם ליישובים הזכאים יוצאות לדרך ובתקנון הדגישו בחברת התעופה: "אי הצגת תעודה זהות וספח (עבור תושבי הישובים הזכאים) או הצהרה (עבור בני משפחות החטופים והנעדרים), תחייב את הנוסע בתשלום בסך 99 שקל לאדם לכיוון, אשר ישולם במקום"
מערכת ice |  11
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
באתר הרשמי של ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של איש העסקים, פורסם תקנון זכאות לטיסות הלוך ושוב לאילת ב-0 שקל על רקע מלחמת חרבות ברזל, שנוגע למשפחות החטופים והנעדרים
בתקנון הוסבר כי: חברת ישראייר תקצה לטובת תושבי היישובים הזכאים בעוטף עזה ויישובי הצפון וכן לבני משפחות החטופים והנעדרים במלחמת "חרבות ברזל", כרטיסי טיסה לטיסות מנתב"ג לאילת ומאילת לנתב"ג (להלן: "כרטיס טיסה" ו/או "כרטיסי טיסה") ב-0 שקל (ללא עלות).

עוד הוסבר: "מימוש כרטיסי הטיסה תתאפשר לנוסעים הזכאים החל מיום 14.11.23 ועד ליום 31.12.23. כרטיס הטיסה לאילת הינו ב-0 שקל לנוסעים הזכאים והוא כולל כבודת יד בלבד (עד 8 ק"ג) ואינו כולל מזוודה. הזמנת כרטיסי הטיסה תתבצע באמצעות "אתר ישראייר" או במענה טלפוני ייעודי. לרכישת כרטיס הטיסה ב-0 ש"ח באתר ישראייר, יש לסמן "במנוע החיפוש" בדף הבית או בעמוד הייעודי "תושב עוטף/צפון".
עוד הודגש בתקנון: "לגבי תושבי הישובים הזכאים - בעת הבידוק לטיסה, על הנוסע להציג בשדה התעופה תעודת זהות, אשר כוללת ספח עם הכתובת המעודכנת לישוב שתושביו זכאים לכרטיס טיסה אילת במחיר של 0 שקל. לגבי משפחות החטופים והנעדרים – בעת הבידוק לטיסה, על הנוסע להציג הצהרה כי הנוסע הינו בן משפחה שאחד מבני משפחתו נחטף או נעדר במלחמת "חרבות ברזל". אי הצגת תעודה זהות וספח (עבור תושבי הישובים הזכאים) או הצהרה (עבור בני משפחות החטופים והנעדרים), תחייב את הנוסע בתשלום בסך 99 שקל לאדם לכיוון, אשר ישולם במקום".
כמו כן פורסמו הישובים שתושביהם זכאים לטיסות ב- 0 שקל: אביבים, אבירים, אבן מנחם, אבשלום, אדמית, אוהד,אור הנר, איבים, אילון, אלקוש, ארז, בארי, בית הלל, בני נצרים, בצת, ברור חיל, ברעם, גבים, גברעם, גורן, גורנות הגליל, דוב"ב, דורות, דישון, דן, דפנה, דקל, הגושרים, זיקים, זמרת, זרעית, חולית, חורפיש, חניתה, יבול, יד מרדכי, יכיני, יערה, יפתח, יראון, ישע, יתד, כיסופים, כפר גלעדי, כפר יובל, כפר מימון, כפר עזה, כרם בן זמרה, כרם שלום, כרמיה, לימן, מבטחים, מבקיעים, מגן, מטולה, מלכיה, מנרה, מעיין ברוך, מפלסים, מצובה, מרגליות, משגב עם, מתת.
כמו כן גם נווה, נחל עוז, נטועה, נירים, ניר יצחק, ניר עוז, ניר עם, נתיב העשרה, סאסא, סופה, סעד, עבדון, עין הבשור, עין השלושה, עלומים, עלמה, עמיעוז, ערב אל עראמשה, פסוטה, פרי גן, צבעון, צוחר, קרית שמונה, ראש הנקרה, רג'ר, ריחאנייה, רמות נפתלי, רעים, שאר ישוב, שדה ניצן, שדי אברהם, שדרות, שובה, שומרה, שוקדה, שלומי, שלומית, שניר, שתולה, תושיה, תלמי אליהו, תלמי יוסף, תקומה
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אמא לחיילת שטסה בתשלום כמובן
    לי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והרבה
    סגור
  • 9.
    הייתי אתמול הכל יקר רצח מה קרה לך רמי? (ל"ת)
    העלת מחירים 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ארקיע חבר של רמאים
    עדי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים סבתא שלי טסה ביום א בשעה 23.30 לקשיניב עם חברות ארקיע לסבת היה קר בקשה שמיכה הדילת של ארקיע בקשה תשלום של 10דולר עבור השמוש בשמיכה
    סגור
  • 7.
    תרדו ממנו!!!!
    צילי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שקרים על רמי לוי מה עם כל השאר לא קונים בטורקיה? כל הזמן רמי לוי רמי לוי !!! אני קונה אצלו ואמשיך לקנות העגבניות תוצרת העוטף !!!
    סגור
  • 6.
    לא מפתיע
    רוני 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל בעלי הרשתות ( טייקונים) אין חדש! כסף , כסף ועוד כסף... מגעיל
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    לא טסים בישראל ולא באלעל. וקניות לא ברמי לוי
    שרה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איין רמי לוי במשפחתינו. אנחנו קוטפים ירקות בהתנדבות מהעוטף. ורמי ממן מגינות אויב. וכאן מוכר במחירים מטורפים . למה ליבא אם המחיר לא נמוך?
    סגור
  • אנחנו קינים רק ברמי לוי
    נועה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די עם ההכפשות והשנאה
    סגור
  • 4.
    הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו (ל"ת)
    אצלי הוא מוחרם 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    רמי לוי ישראר
    נונה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אלעל ולא אף חברה אחרת
    סגור
  • 2.
    הזוי
    מוריס 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכמה הוא ישלם על השקרים שלו?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד למי לוי
    עופר 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כל הכבוד על היוזמה של ישראייר בעת צרה על מנת להקל על אזרחים שנפגעו במלחמה יישר כח
    סגור