רייטינג

רייטינג שבועי: מאור בוזגלו גרם לקשת 12 להתפוצץ

השבוע הזמר במסכה מככבת בטבלה עם שני המשדרים של התוכנית, איזו חשיפה הגיעה למקום הגבוה יותר בטבלה, וגם: האם רשת 13 הצליחה להכניס נציגות?
מערכת ice | 
הישרדות, הזמר במסכה (צילום יחצ רשת 13, יחצ קשת 12)
חמישיית הזהב של השבוע ברצועות השידור כמעט כולה של רצועת הפריים טיים, מלבד מהדורת חדשות אחת שהצליחה להשתחל לטבלה. קשת 12 ממשיך להיות השולט הבלתי מעורער בטבלה, ורשת 13 מאחור בפער.
התוכנית הנצפית ביותר השבוע היא הזמר במסכה שרשמה בשני המשדרים שלה השבוע נתונים מדהימים. המקום הראשון של הזמר נגזר משידור התוכנית ביום שני, עם 20% ברייטינג ו-503 אלף צופים לפרק החשיפה שגילה את הזיקית - מאור בוזגלו.
 
מופע אלתורי הסטנדאפ של אדיר מילר מגיע למקום השני בפער קל רק במספר הצופים. מילר רושם נתון זהה ברייטינג למקום הראשון, עם 20% לתוכנית ששודרה ביום שלישי השבוע וצפו בה 495 אלף איש בסך הכל. 
הזמר במסכה בהופעה שניה לשבוע הזה עם הפרק ששודר במוצאי שבת הקודם, אז  נחשף הסוס - משה דץ. בתוכנית צפו בתוכנית 466 אלף איש שהיוו בנתוני רייטינג 19.5%. ארץ נהדרת רושמת נתון מעולה על התוכנית ששודרה השבוע ורושמת לעצמה 18.7% ו-460 אלף צופים בתוכנית.
המהדורה המרכזית של חדשות 12 מגיעה לטבלה השבוע במקום החמישי עם המהדורה ששודרה ביום רביעי השבוע והגיעה לנתון גבוה יחסית לתקופה האחרונה - עם 15.3%, ביום שבו נתוני הרייטינג ברצועות הגיעו לשיאים ביחס לשבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה