רייטינג

רייטינג שבועי: זה הערוץ שבחרתם לראות בזמן הפיגוע והמחאות

השבוע הנוכחי היה עמוס שוב במחאות ופילוג, אך אמש כל זה קיבל תפנית כואבת נוספת עם פיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב. באופן לא מפתיע אירועי אמש הביאו לאחוזי רייטינג גבוהים. זה המהדורה שהציבור הישראלי בחר לראות בזמן אמת
מערכת ice |  6
קשת 12, רשת 13 (צילום עריכה אייס)
שבוע נוסף של מחאות וחקיקה בא וחלף ולצערנו אנחנו חותמים את השבוע בצליל צורם וכואב. אמש התרחש פיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב והאמת הנוראית הזו גם השאירה אותותיה על הרייטינג השבועי. השידור הנצפה ביותר השבוע הוא מהדורת החדשות המרכזית אמש בקשת 12 אשר סיקרה את אירועי הפיגוע מהזירה, עם 19% צפייה.

לצד הנתון הזה, ניתן לי לראות כי השבוע קשת 12 שוב שולטת לחלוטין ברייטינג השבועי, אם כי נעדרת מהנתונים היא התוכנית החדשה "רואים את הקול" וגם "נינג'ה ישראל" שהייתה נמצאת במקום השישי. כמו כן, השבוע נחשף השיר שלנו לאירוויזיון בביצועה של נועה קירל במשדר מיוחד של כאן 11 ועם זאת גם הוא נעדר מהרשימה המובילה.
 
לעומת ההיעדרות של קירל מהרשימה, ארץ נהדרת תופסת מובילה באותו היום עם 17% רייטינג ומתמקמת במקום השני לשבוע העמוס והמפולג הזה. כמו כן, לעומת סדרות הבידור של קשת, נדמה כי סדרת הדרמה שלה "גוף שלישי", בכיכובם של יהודה לוי ורותם סלע, ממשיכה למשוך אליה את הצופים ולעורר עניין בנושא הרגיש של פונדקאות והורות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פייק רייטינג לא להאמין !!! (ל"ת)
    אסף 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    ערוץ 12
    זהבה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ערוץ 12 הערוץ הכי אובייקיטיבי שנותן במה לכל הדעות..לכן הרייטינג גבוה
    סגור
  • פחחחחחחחח
    פחחחחחח 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • כן בטח !
    אסף 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך את זה ביותר פייק ???
    סגור
  • 2.
    עוברים ל14?? (ל"ת)
    אינשטן 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    טלוויזיה
    שנרון 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היי אני גבר בשנות ה30 המאוחרות לחיי . לאחר הקורונה ואפילו תוך כדי סיגלתי אני ואישתי משהו חדש . להפסיק לראות טלוויזיה ובמיוחד טלוויזיה בכבלים מה שנקרא ערוצים . חייב להגיד לכם שזה הדבר הכי טוב שעשינו לעצמנו בחיים . הדעות שלנו הם רק שלנו ואף אחד לא מכתיב לנו אותם לא ערוץ כזה או אחר ולא שמאל ולא ימין . פשוט מדהים להפעיל את המוח בלי שיגידו לך מה לעשות . ממליץ לכם בחום תנסו לכמה חודשיים ותתמכרו לזה .סופ"ש נעים .
    סגור