טלוויזיה

בעלה של אנה ארונוב חושף: "הייתה שופטת אותי על המראה החיצוני"

בתוכנית הבישול "המטבח המנצח" שתשודר הערב בקשת 12, אנה ארונוב מספרת על הדרך הייחודית בה הכירה את בעלה אייל אלגבי. אנה ארונוב: "הייתה סיבה לזה שאף מערכת יחסים לא הגיעה לזה" 
מערכת ice | 
הסרט 'החתונה של אנה' עם אנה ארונוב (צילום מסך: קשת 12)
אחד הליהוקים המעניינים שבהם נצפה הערב (שני) בקשת 12, בתוכנית הבישול "המטבח המנצח", הם הרקדנית ושופטת תוכנית "לרקוד עם כוכבים", אנה ארונוב, ובן זוגה אייל אלגבי. בתוכנית הריאלטי הישראלית שעוסקת בבישול, מספרת ארונוב כיצד היא ובעלה הכירו לראשונה.
ארונוב סיפרה כי השניים הכירו בשנת 2018 בתוכנית הדוקו-ריאליטי "לאהוב את אנה", ובעקבות התוכנית, החלה בזוגיות עם המשתתף אייל אלגבי. "הייתה סיבה לזה שאף מערכת יחסים לא הגיעה לזה. ומה שקרה בתוכנית, שבזכות הדבר הזה, אפשרתי לאייל גם להיכנס, כי יכול מאוד להיות שהיינו נפגשים מחוץ לדבר הזה...ולא הייתי נותנת לזה לקרות", סיפרה ארונוב למשתתפים בתוכנית "המטבח המנצח".
בעלה אייל השתתף אף הוא בשיחה ואמר:  "היינו הולכים לדייט אחד ורוב הסיכויים שהיא הייתה שופטת אותי על סמך המראה החיצוני ועל סמך כמה שאני יכול לשתות בהגזמה בדייט... והיא הייתה נשארת אולי בתוך איזשהו דמות  מאוד זקופה ואסופה.  אני הייתי חוזר הביתה ואומר: 'אוקיי פליצה' והיא הייתה חוזרת הביתה ואומרת 'אוקיי שתיין תל אביבי חרדתי', וזהו אף אחד כנראה לא היה מתקשר לאף אחד". 
כאמור, ארונוב ובעלה אייל משתתפים בתוכנית הבישול המוכרת "המטבח המנצח", שתעלה הערב (שני) בקשת 12. מדובר בתוכנית מציאות ישראלית שעוסקת בבישול, המהווה גרסה מקומית לפורמט האוסטרלי הנקרא "My Kitchen Rules". השופטים והמנחים בתוכנית זו הם השף והמסעדן חיים כהן והמסעדנית ואשת העסקים רותי ברודו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה