טלוויזיה

המטבח המנצח VIP הוכרע בקרב דרמטי: זה הזוג הזוכה

לאחר שהניקוד היה צמוד לאורך כל הדרך, שיר ביליה ואלון אבוטבול גרפו 96 נקודות, שתי נקודות יותר מאיציק ודניאל שסיימו עם 94 נקודות וזכו ב"המטבח המנצח VIP". אחרי הזכייה סיכם אלון אבוטבול: "עבדתי עם מאסטרית, בן אדם מדהים, זכיתי לשרת אותה. עשיתי את כל הטעויות האפשריות והיא לא כעסה עליי"
מערכת ice |  5
המטבח המנצח (צילום מסך קשת 12)
אחרי קרב שהוכרע בשתי נקודות בלבד בפרק הגמר, שיר ביליה וה"פרוש" שלה אלון אבוטבול גברו הערב (ראשון) במאבק ראש בראש ממול דניאל ואיציק כהן בגמר "המטבח המנצח VIP" וזכו בתואר המנצחים. והפער? רק שתי נקודות הפרידו בין הזוגות
ממש רגע לפני התוצאות הסופיות, אמר כהן: "זאת הייתה חוויה מעצימה, מרגשת מאוד ומשמחת. אני מאוד גאה. אני מרגיש שהרווחתי את דניאל ואומר תודה רבה על כל מילימטר של הלב הגדול והיפה שלך".
 
דניאל הוסיפה: "אבא הביא אותי לפה בעיקר בשביל שנתקרב, שנתקן, אבל קיבלתי כאן הרבה מעבר לזה. באיזשהו מובן, זו הייתה הפעם הראשונה שאני לצידו. זה לא שאנחנו צד מול צד, אלא על אותה סירה וחייבים לדבוק זה בזו כי אנחנו מה שיש אחד לשנייה. קיבלתי מתנה מאוד גדולה".
מנגד, שיר ביליה סיכמה: "זה היה מרגש ומאתגר. זה הדליק אותי. אני אוהבת אוכל והיה לי כיף לעבוד עם אלון. הוא היה מהמם". אלון אבוטבול פרגן לשותפתו: "היה לי כיף ממש לראות איך את פועלת ואיך את טובה במה שאת עושה. התגעגעתי לתשוקה ולשמחה שיצאו ממך".
לאחר שהניקוד היה צמוד לאורך כל הדרך, שיר ואלון גרפו 96 נקודות, שתי נקודות יותר מאיציק ודניאל שסיימו עם 94 נקודות וזכו ב"המטבח המנצח VIP". אחרי הזכייה סיכם אלון אבוטבול: "עבדתי עם מאסטרית, בן אדם מדהים, זכיתי לשרת אותה. עשיתי את כל הטעויות האפשריות והיא לא כעסה עליי. לא משנה באיזו קונסטלציה אנחנו מממשים את האהבה שלנו, זאת אהבה יפה ומשחררת, אהבה שמחפשת את הדרך כדי שלאחר יהיה טוב. פה היה לה טוב. נהניתי מאוד"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המטבח המנצח
    אלון מרסל 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי ולעולם צל של ספק שאלון ושיר צריכים לנצח
    סגור
  • 4.
    שיר מדהימה : היא האשה מאחורי ההצלחה שלו בארצות הברית וב (ל"ת)
    מירב 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דניאל מקסימה
    לין 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל יפהפיה. פנים וחוץ.
    סגור
  • 2.
    פרימיטיבים
    צופים 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בוז להפקה שליהקו את הכא כא ות ! תת תת תת רמה של עלובי נפש.
    סגור
  • 1.
    כך בדיוק הייתה צריכה להסתיים העונה!
    אני 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאה כל כך צודקת וראויה! הזוגות המתמודדים הצילו את העונה עם הניקוד שלהם. אם לא כך הייתה מסתיימת העונה - זו הייתה חרפה! מתחילת התוכנית פתחה ברודו באופן גס על אבוטבול. היא יצאה יחנע והוא - נסיך! ההטייה של השופטים בתוכנית הגמר לטובת דניאל ואיציק הייתה מביכה ומטרידה. שיר ואלון, אתם שניכם קסם. כל אחד מכם בדרכו. שידרתם קוליות, אנרגיות חיוביות וכיפיות (כל כך הפוך מהאנרגיות של דניאל ואיציק) ועשיתם לנו את תוכנית הגמר לשווה צפייה. שאפו!!!
    סגור