טלוויזיה

בשורה משמחת בהוט: כך לקוחות החברה ירוויחו בקרוב

קבוצת HOT  ודוראד אנרגיה חתמו על הסכם התקשרות לאספקת חשמל, הסכם זה עתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, זרוע אספקת החשמל של החברה
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, ודוראד אנרגיה, תחנת הכוח הפרטית הראשונה בישראל, המנוהלת על ידי אלי אסולין, מודיעות היום (רביעי) כי חתמו על הסכם התקשרות לאספקת חשמל. ההסכם שנחתם עד לשנת 2030 עתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, זרוע אספקת החשמל של החברה.
ההסכם מגיע על רקע הערכות החברה להרחבת שירות אספקת החשמל הפרטית לכלל לקוחות HOT, ולהשקת חבילות משולבות תקשורת וחשמל שיוצעו ללקוחות הקבוצה.
 
במסגרת ההסכם, HOT energy תרכוש את החשמל מדוראד אנרגיה ותספק אותו ללקוחותיה. החברה תאפשר ללקוחות אפשרויות מגוונות והטבות במסלולים משולבי שירותי תקשורת לצד חיסכון משמעותי בחשבון החשמל. 
כזכור, בעקבות פתיחת שוק החשמל בישראל לתחרות הודיעה קבוצת HOT על כניסתה לתחום אספקת החשמל למשקי בית ועסקים ובמהלך השנה האחרונה השלימה פיילוט מוצלח. כעת נערכת החברה לעלייה בביקוש ולהרחבת השירות לכלל לקוחותיה.
אלי אסולין, מנכ"ל דוראד: "הסכם חשוב זה מביא לידי ביטוי את פתיחת משק החשמל לתחרות, מה שמאפשר לנו להרחיב את פעילותנו גם בקרב צרכנים ביתיים, וכן להביא להוזלת תעריף החשמל עבור אזרחי ישראל.
יבגני צ׳רקסקי, סמנכ״ל כספים קבוצת HOT: "פתיחת שוק החשמל לתחרות והודעת משרד האנרגיה ורשות החשמל, על הסרה מסתמנת של מגבלת המונה החכם להצטרפות, צפויים לייצר ביקושי שיא לחשמל של .HOT energy HOT נערכת עם הספק חשמל משמעותי, על מנת לספק את הטבת ההנחה בחשמל לכלל לקוחותיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    *הוט" לא תודה !!!!
    יוסי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוט? לא מתקרב
    סגור
  • 1.
    בהצלחה. (ל"ת)
    דנה 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור