טלוויזיה

כאן 11 עושה שינויים בלוח השידורים: זה מה שיקרה השבוע

ערוץ כאן 11 הודיע כי בעקבות מותו של שר האוצר לשעבר אברהם (בייגה) שוחט, ייעשו שינויים בלוח השידורים של הערוץ השבוע ותשודר ביום שבת, 2.3 בשעה 22:50, התוכנית "בייגה שוחט - הריאיון האחרון"
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
ערוץ כאן 11 הודיע היום (חמישי) כי בעקבות מותו של שר האוצר לשעבר אברהם (בייגה) שוחט, ייעשו שינויים בלוח השידורים של הערוץ השבוע ותשודר ביום שבת, 2.3 בשעה 22:50, התוכנית "בייגה שוחט - הריאיון האחרון".
התוכנית, בהפקת קסטינה תקשורת, מביאה ריאיון מיוחד ואחרון שנעשה עם אברהם (בייגה) שוחט ז"ל, בו הוא מדבר עם נחום ברנע על חייו, הקמת העיר ערד, כהונתו כשר אוצר מיתולוגי, מחלת הסרטן הסופנית, וגם על מצבה של מדינת ישראל
 
בייגה שוחט הלך אתמול לעולמו בגיל 87 שוחט כיהן כשר האוצר במשך כ-4 שנים, בין השנים 1992 ל-1996 בממשלות רבין ופרס ולאחר מכן בין 1999 ל-2001, בזמן שאהוד ברק כיהן כראש הממשלה.
שוחט היה נשוי לתמה, בתו של לוי אשכול - ראש הממשלה השלישי של מדינת ישראל. תמה, ממקימי קיבוץ נחל עוז והעיר ערד, הלכה לעולמה לפני כשנה וחצי באוקטובר 2022. לזוג היו שלושה ילדים ושבעה נכדים.
שוחט נולד בתל אביב ב-1936, למד בת״א והיה פעיל בתנועת הנוער התנועה המאוחדת. שירת בצה"ל בנח"ל המוצנח. לאחר השחרור הצטרף יחד עם הגרעין אליו היה שייך לקיבוץ נחל עוז. שוחט היה חבר קיבוץ נחל עוז בין השנים 1956-1957. בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית מטעם הטכניון בחיפה. במהלך לימודיו נבחר ליו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה