טלוויזיה

כאן 11 במינוי מסקרן: זה האיש שישלוט על לוח השידורים

להב רז, בן 48, בעל ניסיון רב בשוק הטלוויזיה, המחקר ומדידת נתוני שידורים, יהיה אחראי על ניהול לוח השידורים של כאן 11, תכנון, תיעדוף ושיבוץ שידורים, תשדירי פרומו ותשדירי חסויות
כפיר אדר |  4
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)

מינוי מסקרן של התאגיד. שחר להב רז מונה לתפקיד הפרוגרמר של כאן 11 ויהיה אחראי על ניהול לוח השידורים של כאן 11, תכנון, תיעדוף ושיבוץ שידורים, תשדירי פרומו ותשדירי חסויות, כך נודע ל-ice בלעדית.

להב רז, בן 48, בעל ניסיון רב בשוק הטלוויזיה, המחקר ומדידת נתוני שידורים. הוא עמד בחודשים האחרונים בראש פרויקט המדידה האחודה בתאגיד, שנועד לגבש מערכת מדידה אחת לטלוויזיה ולדיגיטל ובעבר שימש כמ"מ מנהל מחלקת המחקר.
 



עוד בין תפקידיו הקודמים - עבד 13 שנים בקשת במחלקת המחקר וכמנהל לוח השידורים, עבד ב-SKY מדיה לונדון תחת הפרויקט CFLIGHT - למדידה אחודה. להב רז יחליף בתפקידו את גדי צפריר, שמסיים את עבודתו בתאגיד לאחר כ - 8 שנים, אליו הצטרף עם הקמתו.



טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה: "אני מודה לגדי שהיה חלק בלתי נפרד מהקמת השידור הציבורי החדש ותרם רבות לעיצוב תפיסת התוכן בתאגיד במקצועיות רבה ובדרכו היחודית, מלאת החן וההומור. אני מברכת את שחר על הצטרפותו לכאן 11. ובטוחה שיתרום רבות מניסיונו הרב להמשך הצלחת שידורי הטלוויזיה של כאן"

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד שמאלני שיקדם תוכניות תעמולה?
    לוגיקה 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחכים לקצת אוביקטיביות, מנחים ימניים )כן, יש דבר כזה), תוכן אחר
    סגור
  • 2.
    תפסיקו עם השיסוי שם והלגלוג למחנה הימין..אז אולי יהיה ל
    מספיק עם המונוליטיות 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צופים יעזבו כי אתם משסים
    סגור
  • 1.
    התאגיד
    צופה 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אולי עכשיו ערוץ הממומן בכספי הציבור ידאג שהמגישים המנחים והעיתונים ויושבי האולפנים ייצג גם את הצד השני של המפה הפוליטית או שעדיין חא ימצא צדיק אחד בסדום. וישבו אנשי שמאל שיציגו את האגנדה שלהם שהיא הסתה ושינאה
    סגור
  • כל מילה. (ל"ת)
    נכון 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור