טלוויזיה

בשורה ללקוחות הוט: זו הסדרה המצליחה שמגיעה למסך

רגע אחרי טקס פרסי האוסקר והזכייה של אמה סטון, הוט מביאה למסך את אחת הסדרות המצליחות בכיכובה
שירה יום טוב | 
הוט (צילום Magma Images)
הוט מביאה בקרוב את,"הקללה", אחת הסדרות המצליחות שזכתה לביקורות חיוביות ומתהדרת גם בכיכובה של זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר לשנת 2024, אמה סטון. הסדרה תשודר בארץ בבלעדיות ב-HOT.
"הקללה", דרמה קומית-סאטירית שנוצרה ונכתבה על ידי המועמד לפרס האמי נייתן פילדר ("חזרה גנרלית") ובני ספדי ("אופנהיימר") אשר גם מככבים בה לצד זוכת פרס האוסקר  אמה סטון ("מסכנים שכאלה"). הסדרה זכתה לציון 94 באתר Rotten Tomatoes והוכרזה כאחת הסדרות הטובות ביותר לשנת 2023.
 
עלילת הסדרה מספרת את סיפורם של וויטני (סטון) ואשר (פילדר) סיגל, זוג צעיר וצדקני היוצר סדרת דוקו חדשה שעוסקת במתן סיוע לקהילה קטנה וחסרת אמצעים בניו מקסיקו. אך החלום הוורוד של זוג היוצרים, הופך במהרה לחלום בלהות כאשר מפיק הסדרה המפוקפק רואה בה הזדמנות מסחרית ומתחיל לשנות אותה. בעודם מתמודדים עם אתגרים רבים ובתוך כל הקשיים הניצבים בפניהם, אמה ואשר מנסים למצוא את הדרך לשמור על חיי הנישואים והזוגיות ולהפוך להורים.

בסדרה משתתפים גם המועמד לפרס האוסקר ברקהאד עבדי ("קאסל רוק"), המועמד לפרס ה"אמי" קורבין ברנסן ("פרקליטי אל איי"), אוסקר אבילה ("פינץ'"), קונסטנס שולמן ("כתום זה השחור החדש") ועוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה