תרבות ופנאי

טקס פרסי האוסקר הנוצץ: זה הזוכה הגדול של הערב

טקס פרסי האוסקר שנערך אמש (ראשון) בלוס אנג'לס נחתם עם שני כוכבים מרכזיים שקטפו שורה של פרסים. הסרטים הישראלים נותרו מחוץ לרשימה
שירה יום טוב | 
טקס האוסקר (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
"אופנהיימר" של יוניברסל לקח הביתה שבעה פרסי אוסקר בטקס היוקרתי שנחתם לפני כשעתיים בלוס אנג'לס.
הסרט הביוגרפי בבימויו של כריסטופר נולאן על אבי פצצת האטום, ג'יי רוברט אופנהיימר, זכה בפרס השחקן הטוב ביותר, שחקן המשנה הטוב ביותר, עריכת הסרט הטוב ביותר, הצילום הטוב ביותר, הציון הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר. 
"מסכנים שכאלה" של דיסני ו-Searchlight זכו בארבעה פרסים במהלך הטקס, כולל השחקנית הטובה ביותר, האיפור ועיצוב התסרוקות הטובים ביותר, עיצוב ההפקה הטוב ביותר ועיצוב התלבושות הטוב ביותר.
ג'ימי קימל אירח את פרסי האוסקר השנתי ה-96 בתיאטרון דולבי בלוס אנג'לס, והנחה את הערב בתיבול עקיצות קומיות שכוונו לתקלות עבר זכורות באוסקר, כולל ההכרזה בשוגג על "לה לה לנד" כתמונה הטובה ביותר.
דאווין ג'וי רדולף זכתה באוסקר הראשון של הלילה, וקטפה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על הופעתה בסרט "The Holdovers" של אלכסנדר פיין כמנהלת קפיטריה בפנימייה המתאבלת על מותו של בנה במלחמת וייטנאם.
שחקן המשנה הטוב ביותר הוענק לרוברט דאוני ג'וניור על תפקידו כלואיס שטראוס ב"אופנהיימר" בזמן השותף שלו סיליאן מרפי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר.
בשחקנית הטובה ביותר זכתה, כאמור, לאמה סטון, זכייתה השנייה בקטגוריה. היא זכתה על תפקידה בסרט "מסכנים שכאלה". 
 
במאית הסרט "בארבי" גרטה גרוויג לא קיבלה את קטגוריית הבימוי, אך הסרט המדובר לא נשאר מחוץ לרשימת הזוכים זכה בפרס השיר המקורי הטוב ביותר עם "What Was I Made For?" מאת בילי אייליש ופיניאס אוקונל.
שני המועמדים הישראלים לאוסקר, מכתב לחזיר וגולדה, נשארו מחוץ לרשימת הזכיות. במהלך הטקס נערכו הפגנות פרו-פלסטיניות ומשתתפים רבים ענדו סיכה אדומה במטרה להוביל קריאה להפסקת אש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה