בעולם

עם מקל ובדמעות: השחקנית החולה עלתה לבמת האמי; "הפעם האחרונה"

השחקנית האהובה שחלתה בטרשת נפוצה - כריסטינה אפלגייט, הופיעה במפתיע בטקס פרסי האמי לשנת 2024 וזכתה למחיאות כפיים סוערות מהקהל כשעלתה עם מקל ההליכה ושמלה אדומה מהממת כדי להעניק את הפרס לשחקנית המשנה המצטיינת בסדרה קומית לאיו אדבירי על "הדוב"

מערכת ice | 
כריסטינה אפלגייט בטקס האמי (צילום יוטיוב/ Television Academy)
לאחר שחלתה בטרשת נפוצה, הודיעה השחקנית כריסטינה אפלגייט כי לא תשחק יותר מול המצלמה. אפלגייט (52), כוכבת "נישואים פלוס" הופיעה במפתיע בטקס פרסי האמי לשנת 2024 שנערך אמש (שני), ואמרה שזו כנראה הפעם האחרונה שהיא "תופיע בטקס כשחקנית".
השחקנית הצטרפה למנחה אנתוני אנדרסון על הבמה והתרגשה כשזכתה למחיאות כפיים סוערות מהקהל. כשהיא עלתה לבמה, אפלגייט התבדחה שהגוף שלה "לא של אוזמפיק".
נזכיר כי אפלגייט אובחנה עם טרשת נפוצה עוד בשנת 2021. היא התפרסמה לראשונה כשגילמה את דמותה של קלי באנדי בסדרה "נשואים פלוס", ולאחר מכן בסדרה "סמנתה מי?" בדמותה של סמנתה ניולי.
בנוסף היא ביססה קריירת קולנוע, עם כמה תפקידים ראשיים בסרטים "הכי מתוק שיש", "גנבים על רמה", "והרי החדשות", "חדשות בהפרעה" ו"חופשה בהפרעה". ב-2003 הייתה אפלגייט הדוברת של האגודה למען נשים החולות בסרטן השד. זאת בשל העובדה שאמה
אפלגייט חלתה והחלימה מהמחלה.
 
ביולי 2008 התגלה גם אצל אפלגייט עצמה סרטן השד, בעקבותיו עברה ניתוח כריתת שד לשני שדיה על אף שהגידול התגלה רק באחד מהם. באוגוסט 2008 נמסר כי הגידול הסרטני הוסר בהצלחה ואפלגייט החלימה לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה