טלוויזיה

האקדמיה לטלוויזיה התקפלה: כתב ערוץ 14 יזכה לפרס היוקרתי

אחרי הסערה שעורר עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר בעקבות השמטת שמו של כתב עכשיו 14 ממקבלי פרס ההוקרה על סיקור חדשותי שיוענק על ידי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, כתב 14 הוזמן לקבל את הפרס
שירה יום טוב |  2
רייטינג ערוץ 14 (צילום vecteezy)
האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הוציאה הבוקר הודעה חגיגית ובה שמות המועמדים לטקס פרסי האקדמיה לשנת 2023. יחד עם זאת בחרו באקדמיה לצאת במחווה מיוחדת לאנשי החדשות ולהעניק פרס לכתבי הדרום שעומלים מאז תחילת המלחמה בסיקור חדשותי תחת אש.
אלא שכתב הדרום של ערוץ עכשיו 14 לא נכלל בין השמות שצויינו בהודעה, ומי שהתקומם נגד כך הוא עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר שהודיע כי הוא מוותר על הפרס עד שלא יוכרז פרס גם לכתב הדרום של עכשיו 14, שסיקר לצידו כמו שאר כתבי הדרום בתקופה הקשה הזאת.
כעת מוציאים באקדמיה הודעה לפיה הפרס יוענק גם לעידן, תוך ציון העובדה שהערוץ בוחר לא להעמיד את התוכן שלו לתחרות ולכן לא נכלל הכתב ברשימה הקודמת, ויחד עם זאת יקבל את פרס ההוקרה בדומה לקולגות שלו.
בהודעת האקדמיה נכתב, "האקדמיה פונה בכל שנה לכל גופי השידור בקריאה להעמיד את התוכן המופק ולהשתתף בתחרות ובטקס  פרסי האקדמיה לטלוויזיה.
 
"בנוסף בשנים האחרונות האקדמיה עשתה מאמצים ופנתה באופן יזום לערוץ 14 על מנת לעודד אותו להשתתף בתחרות, אך לא קיבלה תגובה מטעמו. גם השנה פנינו וגם השנה בחרו בערוץ 14 לא להשתתף בתחרות ובטקס. למרות החלטת הערוץ אנו שמחים להזמין את כתב הדרום של הערוץ, אריאל עידן, לקבל את פרס ההוקרה. האקדמיה מבקשת להוקיר את הפעילות המקצועית של כל הכתבים והכתבות- כולם אנשי מקצוע שפעלו תוך סיכון חייהם ומתוך מחויבות לציבור הישראלי ולמקצוע העיתונות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לאלמוג בוקר
    מיקי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקדמיה שמאלנית... טפו, מגעילים...
    סגור
  • 1.
    אחלה אלמוג עיתונאי עם עמוד שדרה ויושרה?? (ל"ת)
    ליל 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור