טלוויזיה

ערוץ חדש לרשת 13: אלה הסדרות האהובות שחוזרות למסך

אחרי שיתופי הפעולה הבין לאומיים, רשת 13 יוצאת בשדרוג נוסף לשירותי הסטרימינג שלה בטלוויזיות החכמות. אלה הסדרות שחוזרות למסך בערות החדש שהושק
שירה יום טוב |  1
רייטינג רשת 13 (צילום אילוסטרציה AI)
רשת 13 ממשיכה בפיתוח פלטפורמת הדיגיטל שלה בטלוויזיות החכמות ומשיקה ערוץ תוכן חדש שיפעל באפליקציית רשת 13, "ערוץ הקומדיה". ברשת ריכזו את עשרות הכותרים הקומיים שמלווים את הערוץ ואת הטלוויזיה הישראלית במשך שנים, תחת ספרייה אחת נגישה וחינמית באפליקציה.
מדובר במהלך נוסף לשדרוג האפליקצייה שמאז השקתה בשנה שעברה צוברת תאוצה עם מספר מהלכים ושיתופי פעולה. בין היתר הושק בספטמבר האחרון שרות תוכן הספורט הבינלאומי "DAZN (דה זון)" ביישומונים המותקנים בטלוויזיות חכמות, וכן נפתח ערוץ לייב של האח הגדול ובנוסף, עם תחילת המלחמה נחתם שת"פ עם רשת CNN לשידורי חדשות באפליקציה של רשת 13.
כעת מדובר בהשקה שאמנם לא כוללת שת"פ חיצוני ונוצץ, אך במהלך שנותן הרבה כבוד ליצירות מקור שרשת לחלוטין יכולה להתפאר בהן וביניהם שנות -80 וה-90, נבסו עטורת האמי, יניב, צחוק מהעבודה, זאת וזאתי ועוד. כעת הקומדיות המוכרות שממזמן הפכו להיות להיות חלק בלתי נפרד מההומור הישראלי חוזרות למסך וזמינות כבר עכשיו לצפייה בערוץ הקומדיה באפליקציית הטלוויזיות החכמות של רשת 13.
 
ברשימה המלאה של הערוץ ניתן למצוא את: חברות, שנות ה 80 /90, בלתי הפיך, יניב, ויקי ואני, עממיות, שוורץ, חיים שלי, מלבי אקספרס , לה פמליה, החיים זה לא הכל, נבסו, לצבי יש בעיה, החברים של נאור, זאת וזאתי, טלויזיה מהעתיד, אחד העם 1, אחד העם 101, הישראליים, הסטאנדאפים, צחוק מהעבודה, קובי וליטל, המתנחל, השגרירות, השמחות, שאטו, מקום לדאגה, השנים הראשונות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם תוכניות רכש?
    ערן 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שזוכר, רשת בתחילת דרכה הייתה משדרת גם קומדיות בריטיות כמו המלון של פולטי, עלילות הפתן השחור ומיסטר בין. יהיה נחמד לראות גם את זה שם
    סגור