טלוויזיה

רשת 13 פותחת את ערוץ הספורט הפופולארי: כך תצפו

רשת יוצאת הבוקר בצעד אסטרטגי ומוסיפה לאפליקציית הסטרימינג שלה ערוצי ספורט בינלאומיים. יורם אלטמן: "סנונית ראשונה מתוך שורה של מהלכים"
שירה יום טוב | 
רשת 13 DAZN (צילום shutterstock)
רשת מודיעה הבוקר על צירוף שחקן חיזוק משמעותי לאפליקציית הסטרימינג שלה, עם הוספת שירות תוכן הספורט, וזאת כצעד לחיזוק הקשר עם בעלי המניות הבינלאומיים שלה. בעקבות כך הושק שרות תוכן הספורט הבינלאומי "DAZN (דה זון)" ביישומוני התוכן של החברה המותקנים בטלוויזיות חכמות, וערוציו זמינים לצפייה ביישומון רשת.
במסגרת השת"פ יוצעו למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות שני ערוצי ספורט אטרקטיביים: ערוץ קומבט המשדר מגוון רחב של קרבות אגרוף והאבקות וכן ערוץ כדורגל נשים.
DAZN מקבוצת אקסס שבבעלות איש העסקים לן בלווטניק (בעל השליטה ברשת 13) נחשב לאחד משירותי התוכן הספורטיביים המובילים בעולם עם מעל למאה מיליון צופים, מיליארד שעות תוכן ספורטיבי ושידורים ב-225 מדינות בשבע יבשות. החברה מחזיקה בין היתר בזכויות השידור של מותגי הספורט פופולרים ביניהם כגון ה-NBA, NFL, לה-ליגה, UFC, ליגת האלופות בכדורגל ופורמולה .
ענף הקומבט הופך לשחקן מרכזי בשנים האחרונות בעולם הספורט הבינלאומי עם מיליוני צפיות לאירועי הקרבות המרכזיים. ענף כדורגל הנשים תופס תאוצה בספורט הבינלאומי עם מאות שידורים חיים, מיליוני צופים בכל משחק. בתחילת 2023 השנה הצטרף הספורט הנשי למשחק הכדורגל הווירטואלי והפופולארי "FIFA".
נראה שמדובר בצעד אסטרטגי מול העובדה שלשירות הסטרימינג החדש Freetv, שמחזיקות בו קשת ו-RGE, יש גישה מלאה לאפיקי ערוץ הספורט. באופן הזה רשת מחזקת גם את השם שלה בהקשר של בלעדיות על תוכן ספורט בינלאומי, וגם את שירות הסטרימינג שלה - זירה שהולכת וצוברת תאוצה עם הטלויזיות החכמות.
 
יורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 מסר: ''שיתוף הפעולה בין רשת 13  לענקית התוכן "DAZN" מגיע כחלק מחיזוק הקשר של הערוץ עם בעלי המניות שלו מתוך רצון לבסס את רשת כחברת מדיה גלובלית. מדובר בסנונית ראשונה מתוך שורה של מהלכים מתוכננים  שמטרתם לספק לצופה הישראלי מגוון רחב של תוכן בינלאומי פופולרי לצד התכנים שהערוץ מייצר בשוק המקומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה