טלוויזיה

מאסטר שף בחשיפה מטורפת: "אני בשוק, זה משוגע"

"מאסטר שף" ממשיכה בשלב הדו קרב עם שני מתמודדים מפתיעים במיוחד ששיגעו את השופטים: "לאלוהי המאסטר שף יש תוכניות מוזרות מאוד". צפו בהצצה המיוחדת לפרק הקרוב
מערכת ice | 
רותי ברודו, חיים כהן (צילום יוטיוב/ תנובה, לנס הפקות)
"מאסטר שף" ממשיכה מחר (שבת) בשלב הדו קרב עם פרק מסקרן במיוחד בקשת 12. רגע לפני הפרק, הבאנו לכם הצצה מיוחדת לדו קרב ששיגע את השופטים בין שני מתמודדים מסקרנים במיוחד, כאשר אין ספק שרותי ברודו, אייל שני, חיים כהן וישראל אהרוני יהיו מופתעים במיוחד.
בהצצה לפרק נראה המתמודד אייל רז אורן בן ה-43 מתל אביב, כשהוא נכנס למטבח לדו קרב, שם הוא פוגש בהפתעה גדולה ביותר: "אני בשוק, משוגע. משוגע אחד", כשהמתחרה שלו דן לוסטיג בן ה-36 מגיב לו "עבר הרבה זמן. איזה כיף להיפגש שוב".
 
בהמשך, חשף אייל רז אורן: "אני מכיר את דן. אני עשיתי אצלו ואצל אשתו קורס למציאת זוגיות". השניים בחרו את הפרי קוקוס שיהיה המרכיב המרכזי בארוחה שלהם. על כך שאל דן: "למה בחרת דווקא קוקוס?", ורז אורן השיב: "תזונה קטוגנית, ולמה אתה בחרת, בגלל שזה אסיאתי?", כשדן השיב: "תאילנד".
דן לוסטיג סיפר: "הוא היה התלמיד שלי. לאלוהי המאסטר שף יש תוכניות מוזרות מאוד. אני מתחרה בו עכשיו? למה לעזאזל מכל הדברים בעולם בחרת דווקא קרם קוקוס? לא יכולת לבחור דבר אחר?  אני נרגש, אני מבשל מול בנאדם שאני מאוד אוהב". צפו בהצצה לפרק הקרוב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה