טלוויזיה

יורם יובל חוזר לטלוויזיה: אלה המשתתפים החדשים ב"שיחת נפש"

תוכנית הראיונות "שיחת נפש" בהובלתו של פרופסור יורם יובל חוזרת ל-HOT בפורמט פודקאסט ותצא במהדורה מיוחדת ביום העצמאות הקרוב
שירה יום טוב | 
יורם יובל (צילום Yossi Zamir/Flash90)
תוכנית הראיונות המצליחה "שיחת נפש" בהגשת "הפסיכיאטר הלאומי", פרופ' יורם יובל, חוזרת למסך בספיישל מיוחד ליום העצמאות. במסגרת הספיישל ישוחח פרופ' יובל עם דניאל אלוני, ד"ר חן קוגל, חיים ילין ורפ"ק שפרה בוכריס.
אלוני, שהייתה שבויה בידי חמאס עם ביתה ושוחררה הביעה כעס במהלך הראיון על המדינה, על ראש הממשלה, והגדירה את השביעי באוקטובר והתגלגלות האירועים מאז, "ההפקרות הנוראית הזאת".
התוכנית הוקלטה לראשונה בפורמט פודקאסט והיא תהיה זמינה לצפייה והאזנה ב- 8HOT, HOT VOD ובפלטפורמות האודיו השונות. במהלך השנים, אירח פרופ' יובל באולפן "שיחת נפש" עשרות אישים מוכרים בחברה ובתרבות הישראלית. התוכנית זכתה להצלחה רבה ואף זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה.

לרגל ספיישל יום העצמאות, שיהיה בסימן אירועי ה-7 באוקטובר, ישוחח פרופ' יובל עם 4 מרואיינים מרתקים: דניאל אלוני, ששוחרה משבי החמאס יחד עם ביתה אמיליה; ד"ר חן קוגל, יו"ר המכון לרפואה משפטית שעתיד לקבל ביום העצמאות את פרס ישראל; חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר ואחת הדמויות הבולטות בתקשורת לאחר אירועי ה-7 באוקטובר; רפ"ק שפרה בוכריס, מפקדת יחידת הסיירות במג"ב דרום שחילצה ברכבה עשרות פצועים מהתופת ברעים.
 
אלוני שיתפה במהלך הראיון את הכעס הגדול שיש בה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר: "יש בי כעס גדול על המדינה, על ראש הממשלה, על ההפקרות הנוראית הזאת שהתאפשרה בעוטף... יש בי בעיקר כעס עצום על כך שההפקרות ממשיכה. אנשים עדיין שם, אנשים איבדו תקווה".
 
"שיחת נפש" עם פרופ' יורם יובל תשודר ביום העצמאות ב- HOT8 וב- HOTVOD.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה