טלוויזיה

אייל שני חוזר בתשובה? "תראה אותו עם ציצית וכיפה"

השף ושופט מאסטר שף הכריז על פתיחה מחודשת של מזנון כשר, וציין את המאורע בסרטון משעשע, עם עקיצה לביקורות שטוענות להתחזקות מצידו
שירה יום טוב |  5
אייל שני (צילום מסך מאקו)
אייל שני, שמככב בימים אלה על המסך בשולחן השופטים של מאסטר שף, הכשיר השבוע עוד סניף מזנון, אחרי שפתח מזנון כשר בטיימס סקוור. הפעם כבר מדובר במזנון כאן בישראל, כאשר סניף רמת החייל התחיל לפעול עםם תעודת כשרות, כשהוא מביא את המנות הקלאסיות של הרשת המצליחה של השף.
הערב, שלושה ימים אחרי שמזנון רמת החייל כבר פועל ככשר, העלה שני סרטון ריל לעמוד האינסטגרם שלו, בסגנון המוכר שלו כשהוא משוכפל בסרטון ומנהל דיונים בים כפיליו באופן הומוריסטי, שמעביר כך מסרים
כפיליו של שני שמוצגים כפניהם של מזנון שרונה ואבן גבירול, דנים מול שני נוסף שמייצג את מזנון רמת החייל בזמן שהוא מדביק את תעודת הכשרות בסניף, כשעל ראשו כיפה. "מה יש לו זה?" שואל מזנון שרונה ומקבל את הסבריו ש מזנון אבן גבירול, "התחזק, שבר את המקום עשה הכל כשר", שרונה ממשיך ומקשה, "מה עם תעודת כשרות יעני?",אבן גבירול משיב,"את מדבר איתי על כשרות? ראית אותו עם כיפה וציצית?" .
 
בשלב הזה שני מגיב לכפילים שלו ומוסיף גם עקיצה, "לא הבנתי יש איזה בעיה? קמתי על רגל ימין לבשתי כיפה לבנה. רוצה את השחורה?"
 

שני התייחס לפתיחת הסניף הכשר והסביר את המהלך: "כשרות היא לא מגבלה בשבילנו, אנחנו עושים הכל כדי ששמן הזית יהיה הנושא של האוכל שלנו, איננו מבשלים עם שמנת וכמעט גם ללא חלב, אז מה אנחנו מאבדים? כלום. ומה מרוויחים? כמעט את הכל, את חצי מהעם שלנו שכל כך השתוקק אלינו ולא פתחנו לו את הדלת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד אלוף!!!
    אני 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלוף כל הכבוד. באהבת חינם ננצח
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    אופיר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    עכשיו שכל גדולי השפים בארץ יפתחו לנו סניף כשר ??
    אלוף כל הכבוד 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו שכל גדולי השפים בארץ יפתחו לנו סניף כשר ?? אייל שני פורץ דרך ואלוף
    סגור
  • אלוףףף אייל שני (ל"ת)
    אא 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אלוף
    אילנה 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד
    סגור