כסף וצרכנות

אייל שני מטיס אתכם לחו"ל: כרטיס הזהב הסודי של "המזנון"

השף האייקוני עושה ווילי וונקה, ומחביא במסעדותיו פרסים שווים לסועדים. הפרס הראשון: טיסה לאירופה וארוחה באחת ממסעדותיו בעולם
איתן לויטס | 
אייל שני (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השף אייל שני יוצא בשיתוף פעולה עם גולדסטאר, בו יחולקו כרטיסי גירוד במסעדות "המזנון" ברחבי הארץ, למי שיזמין מנה עם בירה. בחלק מכרטיסי הגירוד מסתתרים פרסים שונים, מצ'ופרים קטנים כמו בירה או תוספת חינם, דרך ארוחה זוגית באחת ממסעדותיו, ועד לפרס הגדול שנמצא בכרטיס גירוד אחד - חופשה זוגית באירופה. 
 
 
מוקדם יותר היום התבשר אייל שני שהמסעדה שלו "רומנו" בתל אביב תישאר על תילה לאחר שעיריית תל אביב החליטה כי מתחם בית רומנו לא יימכר לידי יזמי נדל"ן, ויעבור לידי העירייה, שתשמר אותו כמתחם בילוי ותרבות. 
גם חברת וויבוקס, שרכשה את הנכס מחברת "נכסים ובניין", תכננה ליצור שם מתחם מגורים, בילוי ומסחר, אך כנראה בצורה שהייתה משנה מהותית את המתחם המיתולוגי בו שוכן מועדון "התדר" ועוד מקומות בילוי תל-אביביים מוכרים. 
בית רומנו, שנבנה בדרך יפו 9 בשנת 1947 ביוזמתם ובכספם של האחים רומנו מסוריה ובתכנונו של האדריכל מאיר הורמן, מתואר לא אחת כ"קניון הראשון בארץ ישראל". במשך עשרות שנים שימש הבניין כבית מסחר לטקסטיל והלבשה, אולם בשנים האחרונות הוא הרבה מעבר לכך; עם פתיחתו של בר ה"תדר" בשנת 2010, הפך המתחם כולו למוסד תרבותי של ממש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה