טלוויזיה

חברת HOT בשינויים בצמרת: המפיק הראשי עוזב לאחר 12 שנה

המפיק הראשי של HOT מאז שנת 2012, גיא לוי, יוצא לדרך חדשה ועוזב את תפקידו בענקית הטלוויזיה. אורי גל, סמנכ"ל התוכן והשיווק של קבוצת HOT: "היה שותף להפיכתה של החברה ליצואנית התוכן הגדולה בישראל"
יהודה לוינגר |  2
גיא לוי (צילום אוהד רומנו)
ענקית הטלוויזיה הישראלית, HOT מעדכנת היום (ראשון) כי המפיק הראשי של החברה, גיא לוי, יעזוב אחרי 12 שנה בתפקיד ויוצא לדרך חדשה. לוי הוביל בשנים האחרונות את פעילות התוכן הבינלאומי של HOT, וקיבל פירגונים מאורי גל, סמנכ"ל התוכן והשיווק של קבוצת HOT לאחר הודעת העזיבה: "אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה על תרומתו המשמעותית לביסוסה של HOT כבית של היצירה הישראלי".
לוי, 48, שימש כמפיק הראשי ב-HOT מאז שנת 2012. במסגרת תפקידו, היה אמון לוי על הפקות המקור של החברה במשך יותר מעשור. בתקופתו פותחו ב-HOT מספר מיזמי תוכן מובילים וביניהם "שבאבניקים", "זגורי אימפריה", "לאבד את אליס", "חאנשי" ועוד סדרות רבות שזכו לשבחים רבים ונחשבות לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית.
 
לצד זאת, לוי הוביל בשנים האחרונות את פעילות התוכן הבינלאומי של HOT כאשר בין הישגיו ניתן למנות שלל קופרודוקציות ועשרות סדרות שנמכרו לענקיות תוכן בינלאומיות ובתי השידור היוקרתיים בעולם: ג'ודה שנמכרה ל-HULU האמריקאית, אזהרת מסע ומשמר הגבול שנמכרו לנטפליקס, לאבד את אליס שנמכרה ל-Apple TV ועוד.
אורי גל, סמנכ"ל התוכן והשיווק של קבוצת HOT: ״אני מודה לגיא על תקופתו ב-HOT, אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה על תרומתו המשמעותית לביסוסה של HOT כבית של היצירה הישראלי, על כך שהיה שותף להפיכתה של החברה ליצואנית התוכן הגדולה בישראל ובאמצעות כך נחשפו עשרות מיליוני צופים חדשים ברחבי העולם לתוכן של HOT. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך."
גיא לוי מסר: "HOT הייתה כמו בית בשבילי במשך יותר מעשור ואני מודה לקבוצת HOT, למנכ"לית, טל גרנות-גולדשטיין, לסמנכ"ל התוכן אורי גל, למנהלת הדרמה מירית טובי ולכל מי שעבדתי איתו לאורך 12 השנים, על האמון במשך תקופה מרתקת אשר במהלכה הייתה לי הזכות להיות שותף בהפיכתה של HOT למעצמת תוכן בינלאומית. כעת הגיעה העת לצאת לדרך חדשה עליה אעדכן בעתיד הקרוב."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלוף (ל"ת)
    שני 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פחחחח
    מרירית 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צאן ברזל אההה
    סגור