טלוויזיה

מעיין אדם זועמת על האורח שנטש לפני הראיון: "ריח רע"

מעיין אדם הטיחה בכעס בח"כ ניסים ואטורי שעזב רגע לפני שנכנס: "אדם שעבר על החוק לפני שהיה חבר כנסת, עשה מניפולציה עם ריח רע מאוד כדי להיות חבר כנסת, אמר 'לשרוף את עזה' כשהוא בתפקיד וסיפק להאג קלפים נגדנו. עוד הוא אמר: 'מזל משמיים על 7 באוקטובר שלא היה חמור יותר'. אני מזכירה שאחותי נרצחה ומזל משמיים לא היה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
רגע לפניי הריאיון של חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד בתכנית "חיים ומעיין" בקשת 12 המגיש חיים אתגר את הדיון בפאנל בנושא ההסלמה מול איראן, כדי לעדכן את הנוכחים כי הח"כ, שהיה אמור להיכנס ולהתראיין, החליט לעזוב את האולפן במפתיע.
אתגר אמר: "ואטורי ברח. חבר הכנסת, סגן יושב ראש הכנסת, היה אמור להתראיין. הגיע, התאפר והחשש עלה. פחדים מסתוריים שנעשה לו אמבוש ושננהג בו בצורה לא הגונה. ישב, חשב, ואם היה מגיע היינו עושים עבודה יפה - קם, וברח. הכנו שאלות הוגנות וטובות כמו בכל תוכנית".
 
מעיין אדם הטיחה בכעס: "זה אדם שעבר על החוק לפני שהיה חבר כנסת, עשה מניפולציה עם ריח רע מאוד כדי להיות חבר כנסת, אמר 'לשרוף את עזה' כשהוא בתפקיד וסיפק להאג קלפים נגדנו. עוד הוא אמר: 'מזל משמיים על 7 באוקטובר שלא היה חמור יותר'. אני מזכירה שאחותי נרצחה ומזל משמיים לא היה".
עוד המשיכה: "הוא 'העיף' את הטייסים על דבריהם בהפיכה המשפטית ואמר על הערוץ שאני חלק ממנו שנראה לו הגיוני שמחבלים צופים בו. האמת, טוב שלא נכנס לאולפן שלי, הוא עשה בשכל. הוא אמור להיות בשולי החדשות אבל בפועל בוועדות הכי משפיעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואטורי אידיוט... גם חיים. (ל"ת)
    מירי 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור