טלוויזיה

הצצה לסדרה החדשה של קשת: "כסף כן צומח על העצים"

הערב בקשת 12, תעלה סדרה חדשה בשם "הנורמטיביים" שמתרכזת בסיפורם האישי של ישראלים, שמעולם לא עברו על החוק ובגלל טעות קטנה, מצאו את עצמם בכלא: "ברגע שנכנסתי, כבר שום דבר לא יכול היה לעצור אותי"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
הערב (חמישי), תעלה לקשת 12 סדרה חדשה בשם "הנורמטיביים". זוהי סדרת דוקו חדשה, החושפת את סיפורם האישי של ישראלים שמעולם לא עברו על החוק, אנשים מן השורה, שבגלל טעות אחת קטנה, מצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח.
הפרק הראשון מתרכז בראיון עם אדם שטרם חשפו את שמו, אך בזמנו, כולם קראו לו: "ילד הפלא של שוק ההון". אותו נורמטיבי לכאורה, בעל טור דעה אישי, כתב לשעבר בגלובס, אשר נכנס לכלא לשבע וחצי שנים.
 
"מה שלמדתי בארצות הברית זה לקרוא בין השורות", אמר המרואיין בהצצה לפרק והמשיך: "אני אתן לך דוגמה, כשלמעשה הייתה את האולימפיאדה בסין, אז כולם הלכו להשקיע בברזל, כי סין הייתה צריכה לסלול כבישים ולבנות אצטדיונים והכל. אבל, במבט אחד על המפה, אתה רואה שסין היא ענקית וברזל הוא כבד, צריך לשנע אותו ממקום למקום".
עוד המשיך המרואיין: "אז נכון שהברזל עלה, אני קניתי אז חברת הובלות. כשהברזל עלה מאה ומשהו אחוז, חברת ההובלות עלתה אלפי אחוזים. פשוט גיליתי, שכסף כן צומח על העצים. ברגע שנכנסתי כבר שום דבר לא יכול היה לעצור אותי".
 
הנורמטיביים. קרדיט: קשת 12
בנוסף, העיתונאית עדי מאירי, אשר ראיינה את הנורמטיבי לסדרה שאלה: "כמה כסף היה לך באותה התקופה?", המרואיין ענה: "היה לי בגיל 27, מעל מאה מיליון שקל. הרגשתי כמו המלך מידאס, כל מה שהייתי נוגע בו, זהב. זה היה מפחיד, כאילו לא יכולתי להפסיד. זה מה שהרג אותי בסופו של דבר עם האגו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה