טלוויזיה

לצד אגם בוחבוט: זה השחקן שלוהק לדרמה החדשה בקשת 12

בקשת 12 מתחילים לעבוד על סדרת הדרמה שצפויה לעלות לשידור בהמשך השנה ותתמקד במגזר הדרוזי דרך עלילת מתח שמבוסס על מקרים אמיתיים
שירה יום טוב | 
אימרי ביטון (צילום טל עבודי)
אימרי ביטון, שהפך החודש לאבא, ישחק בכיר בשב"כ בדרמת מתח חדשה של קשת 12 – סדרה ישראלית ראשונה על המגזר הדרוזי שתעסוק ב"נוטוק" (גלגול נשמות). עלילת הסדרה נכתבה בהשראת סיפורים אמיתיים על ידי רועי עידן (מנאייכ) ונהד בשיר (שגם ישחק בסדרה). יבייםאת הסדרה אדם סנדרסון, ועל ההפקה יואב גרוס הפקות.
הסדרה תצטלם בעיקר במג'דל שמס ודלית אל-כרמל ותספר את סיפורם של מיה ורמי פארס (בגילומם של לוסי איוב ואמג'ד בדר) – זוג דרוזי צעיר שבנם בן השש דניאל (השחקן ג'וד חטיב) מתחיל לספר פרטים על גלגולו הקודם. הסיפור של דניאל פותח תיבות פנדורה בחיי משפחתו ובחיי המשפחה שבה לדבריו הוא חי את חייו הקודמים.
ביטון ישחק גם לצד אגם בוחבוט שלוהקה גם היא לסדרה ותשחק בכירה בשב"כ. בתקפידים קודמים בולטים שלו, שיחק ביטון ב"שעת נעילה", "בני אור" ו"בעלת החלומות".
 
לפני כשבועיים הפכו ביטון ובת זוגו תמר הצופה להורים לאחר שהגיע לעולם בנם הבכור. ביטון התייחס לכך וכתב, "ביטון כתב: "ללא ספק זה היה השבוע העוצמתי ביותר בחיים שלי. חשבתי שאני מכיר (כשחקן) את כל קשת הרגשות, מסתבר שכאבא הקשת הזאת מתמלאת בעוד כל כך הרבה צבעים, ולא סתם, בצבעים היפים ביותר של החיים. שהחיינו והגיענו לזמן הזה, ברוך הבא לעולם עמנואל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה