משפט

אגם בוחבוט זוכה בתביעה: זה הפזמונאי אותו ניצחה בבית המשפט

לפני כשלוש שנים הפזמונאי יוסי גיספן הגיש תביעה בסך 100 אלף שקל כנגד אגם בוחבוט, בטענה שהשתמשה בלחן של השיר "מלכת היופי שלי" אותו כתב בשירה "יהלום". עם זאת, בית המשפט דחה את טענותיו מאחר ונעשה שימוש רק בלחן השיר שנעשה על ידי עדי לאון, וקיבל על כך קרדיט
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
לפני כשלוש שנים הפזמונאי יוסי גיספן הגיש תביעה בסך 100 אלף שקל נגד אגם בוחבוט, בטענה שבשירה "יהלום" מופיע הלחם של הפזמון המוכר של אייל גולן "מלכת היופי שלי". גיספן ביקש להסיר את השיר מהאוויר, אך בית המשפט דחה את צווים אלו. לאחר דיון ארוך בנושא, אגם בוחבוט שיוצגה ע"י עורכי הדין גיא קורחני ואורי גלט ניצחה בתביעה, ותפוצה על ידי גיספן.
כאשר התחילו הדיונים, עורכי הדין אשר מייצגים את בוחבוט הסבירו כי לזמרת יגרם נזק כספי ותדמיתי מהסרת השיר, בעוד שגיספן לא יספוג כל נזק אם השיר ימשיך להיות משודר. בנוסף, הסבירו כי  בשיר "יהלום" נעשה שימוש בקטע מהלחן של "מלכת היופי שלי"  שאותו יצר עדי לאון וקיבל על כך קרדיט ולא מהמילים, ולכן לגיספן אין כל עילת תביעה  בעקבות כך, בית המשפט פסק כי אין בסיס לתביעה, וגיספן ייאלץ לשם גם את הוצאות המשפט בסך 20 אלף שקל.
 
מדובר בנצחון עבור הזמרת, שכן במידה והייתה מפסידה בתביעה היא הייתה נאלצת להוריד את השיר מהפלטפורמות, והדבר היה מסב לה פגיעה כלכלית קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה