טלוויזיה

פשעי המין הקשים מגיעים למסך: היכן ישודר הסרט המצמרר?

הסרט התיעודי "זעקות ואז שתיקה" על פשעי המין של מחבלי החמאס ישודר בפרטנר TV כמו גם ב-yes לצד האתר הייעודי וערוץ היוטיוב, כחלק מהמאמץ לחשוף את הפשעים הקשים לעולם
שירה יום טוב | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הסרט הדוקומנטרי "זעקות ואז שתיקה" (Screams Before Silence) בהובלת שריל סנדברג יעלה לשידור ב-7 במאי ב-VOD של פרטנר TV וב- yesVOD וב-6.5 ב-yes דוקו.
הסרט צולם בישראל בפברואר 2024, טרום גל העדויות ששטף את המדיה בחודש החולף ושפך אור על הפשעים המיניים שביצעו החמאס בנשים ובנערות ישראליות במתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר ובמהלך השבי. בסרט מובאות עדויות מחרידות מפי חטופות ששוחררו משבי החמאס, ניצולי טבח הנובה וכוחות ההצלה שהגיעו ראשונים לשטח.
שריל סנדברג  מובילה  את הניצולים בעדינות רבה מול המצלמה ומאפשרת לכל אחד מהם להביא את עדותו בזמן ובמרחב שדרוש לו לספר את סיפורו. הסרט כולל ראיון מצולם בלעדי של עמית סוסנה שמספרת על הפגיעה המינית שעברה בשבי, אגם גולדשטיין-אלמוג שנחשפה לעדויות על פשעים מיניים שבוצעו בשבויות אחרת.
עוד בסרט: חן גולדשטיין-אלמוג; ד"ר איילת לוי שחר שבתה נעמה מוחזקת בשבי; טלי בינר, רז כהן ומיכל אוחנה - שורדי פסטיבל "נובה" שראו ושמעו זוועות במהלך הטבח; אלעד אברהם - אחראי האבטחה של הפסטיבל; סא"ל (במיל') ערן מסס, רמי דוידיאן ואנשי זק"א: חיים אוטמזגין ושמחה גרינמן, שהתנדבו בזירת הטבח בחילוץ אזרחים; שרי מנדס, שהתנדבה במתחם זיהוי החללים במחנה שורה ופרופ' רות הלפרין-קדרי, מומחית למשפט בינלאומי ויועצת לשעבר של האו״ם.
 
מתחילת המלחמה הפכה סנדברג לאחד מהקולות הבולטים בנושא בזירה העולמית. כזכור, מאמר מערכת שלה פורסם ב-CNN ויצר תהודה רבה בגופי תקשורת רבים בארץ ובעולן. כמו כן, זכור במיוחד נאום שנשאה במטה האו"ם באירוע עם שורדות הטבח. פעולות אלו תמרצו אותה לקחת חלק פעיל יותר בחשיפת הזוועות ולצאת נגד המכחישים. לסרט התגייסה גם נינט טייב, ששיר חדש שלה, "Reborn"  חותם את הסרט. 
שידור הסרט בפרטנר TV וב-yes מצטרף לפלטפורמת YouTube ולאתר ייעודי בו הסרט מוקרן ללא עלות במטרה להנגיש אותו לקהל בינלאומי וברצון להגביר את חשיפת הזוועות והדהוד האמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה