טלוויזיה

מיכל אנסקי חוזרת למאסטר שף: צפו בהצצה לפרק המפתיע

השופטת הותיקה שנעדרת השנה מפאנל שופטי תוכנית מאסטר שף לראשונה בתולדות הפורמט בישראל, חוזרת להתארח בסט התחרות בפרק שישודר הערב
שירה יום טוב |  2
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
מאסטר שף נמצאת כבר בשלבי נבחרת מתקדמים אחרי שהחלה את שידוריה לפני חודשיים, וכעת שוב חוזרת למסך שופטת מאסטר שף הותיקה מיכל אנסקי שהדיעה לסט התחרות להגיש משימה מיוחדת, בעיצומה של העונה ה-11 לתחרות והראשונה ללא השתתפותה.
אנסקי תגיש למתמודדים את המשימה הייחודית שבנתה עבורם ותופתע מהביצועים של מתמודדי העונה הנוכחית, בה כאמור לראשונה לא נמנית אנסקי בין השופטים. 
מאסטר שף התחילה את שידורי הסדרה מאוחר מן הצפוי בגלל מלחמת חרבות ברזל. העונה כולה צולמה על פני חצי שנה בגלל הפסקה שנאלצו לקחת בהפקה בעקבות פרוץ המלחמה. העונה כולה צולמה לפני המלחמה ואילו שלב הגמר צולם כעבור חודשיים, והיחיד שצולם בתוך המלחמה.
אנסקי שמלווה את העונה מראשית דרכה בישראל, סיכמה בשנה שעברה עשר שנות שיפוט והחליטה לפרוש מהתוכנית. במקביל, צפויה אנסקי להנחות בהמשך השנה את מקצה האוסלטארס "חוזרים כדי לנצח" שיכלול מתמודדים בולטים שפספסו את הזכייה במהלך העונות.
 

עם עליית העונה התייחסה אנסקי להיעדרותה ממנה וכתבה באינסטגרם, "מאסטר שף הייתה ותישאר בית עבורי, קשת גם כן, וצוות השופטים הם אחד אחד משפחה. אני כל כך שמחה על ההצלחה של העונה ואני איתכם תמיד, גם כשאני לא על המסך.
"היה לי חשוב להביע את אהבתי, ללא מתווכים, ולהפריך את השמועות שהייתה פה איזושהי מלחמת חתולות: יש לנו מספיק מלחמות בחוץ לצערי, ואני וכל הצוות של "מאסטר שף" אנשים של שלום שהמטרה שלנו היא לתמוך ולהקל על הציבור בימים קשים, באור שאוכל אמיתי וטוב יודע להעניק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק לא מיכל אנסקי
    מני 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל אנסקי לא חסרה לאף אחד בתוכנית אין על רותי ברודו מעולה שופטת מעולה ורטוייה שמוסיפה המון לתוכנית
    סגור
  • 1.
    אוי לא.
    אסף 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוי לא! למה זה מגיע לנו?
    סגור