טלוויזיה

המבצע של עודד מנשה: כמה באמת עולה לפרסם בערוץ 14?

על רקע ההצלחה ברייטינג, בסטורי של מנשה הובהר: ''בואו לפרסם כמו הגדולים בעכשיו 14. שני אייטמים שיווקיים בבוקר רק 9,900 שקל פלוס מע''מ. תכנית הבוקר שלנו היא במה נהדרת עבור המוצר שלכם''
כפיר אדר |  1
עודד מנשה (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע הרייטינג הנאה בערוץ, עודד מנשה מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 חשף היום (ראשון) בפני עשרות אלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות כמה באמת עולה לפרסם אייטם בתכניתו המשודרת בשעות הבוקר המוקדמות.
בסטורי של מנשה הובהר: ''בואו לפרסם כמו הגדולים בעכשיו 14. שני אייטמים שיווקיים בבוקר רק 9,900 שקל פלוס מע''מ. תכנית הבוקר שלנו היא במה נהדרת עבור המוצר שלכם''. 

ביום רביעי האחרון לדוגמא ברצועת הבוקר התחרות הייתה הצמודה ביותר. "חדשות הבוקר" עם יואב לימור בקשת 12 הובילה עם 3.4% ו-73 אלף צופים, ואחריה "משדר בוקר" עם נסלי ברדה באותה רשת עם 2.5% ו-45 אלף צופים. "ישראל הבוקר" בערוץ 14 תפסה את המקום השלישי עם 1.9% ו-35 אלף צופים.
אם כבר ערוץ 14 ופרסום, רק לא מזמן כמעט שנה אחרי שבקשה לתובענה ייצוגית בהיקף מוערך של מאות מיליוני שקלים הוגשה באמצעות עו״ד איתן לירז ויעד רותם ממשרד "איתן לירז ושות׳ עורכי דין", כנגד בנק לאומי, מנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, וכל הדירקטורים בבנק, בגין הטענה על בחירתם להדיר את צופי ערוץ 14, כביכול, ולא לפרסם בערוץ 14, נקבע קדם משפט בין הצדדים.
מגיש הפטריוטים שוב פתח את המלחמה של הערוץ וצופיו נגד הבנק וכתב בחשבון הטוויטר שלו בצורה נזעמת למדי: ''רק מעדכן: בנק לאומי עלה בעוד קמפיין במליונים, ועדיין מחרים את ערוץ 14''.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14 ערוץ של העם
    אני 11/2025/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו עובדה שיותר ויותר צופים רואים ערוץ 14 כל השמאל הרדיקאלי שצופה ב12 ו 13 כולל גם את ערביי ישראל שלא עושים פירסומות —- ישראל בוחרת ערוץ 14
    סגור