טלוויזיה

גל רובין נגד המערכת יחסים עם אלירן: "אולי זאת אסטרטגיה"

משימת דיירי העבר החזירה אל הבית את השמות הכי מדוברים, שהגיעו ללא מסננים. מי חטפה האשמות קשות בפנים, ומה היה המסר המצמרר של מלך "כל האמת בפרצוף"?
אלירן ביטון, גל רובין (צילום רשת 13)
ארבעה ימים בלבד נותרו עד שנדע מי יהיה המנצח הגדול של העונה, אבל ל"אח הגדול" היו תוכניות אחרות בשביל הדיירים המתוחים. משימת דיירי העבר החזירה אל הבית כמה מהשמות הכי מדוברים של העונות הקודמות, והם הגיעו עם מטען כבד, אפס מסננים והרבה מאוד ביקורת נוקבת.
הרוחות בבית התלהטו במהירות כאשר מאור ברוכמן, הדיירת השנויה במחלוקת מהעונה הקודמת שעוררה לא מעט סערות בזמנה, בחרה לפתוח חזית ישירה מול גל. ברוכמן לא היססה והטיחה בה בפנים, "את לכלכת עליו, ואז את עוד באה אליו בטענות?!".
ההאשמה הזו השאירה את הבית בהלם קל, אך מי שמיהרה להציע זווית אחרת לסיטואציה הייתה יוכי אפוליאון, שהתערבה בשיחה ותהתה בקול רם לגבי המניעים של גל, "אולי זאת אסטרטגיה?", רמזה אפוליאון לחשבונות הטקטיים של רגע לפני הגמר.
אם זה לא הספיק, מי שחתם את האווירה המתוחה והזכיר לדיירים את חוקי המשחק האמיתיים הוא לא אחר מאשר שי חי. מלך ה"כל האמת בפרצוף" נכנס לבית, הביט בדיירים הנסערים, ושלח מסר מצמרר ומפכח שמתאים בדיוק לישורת האחרונה של העונה "הקהל בבית רואה הכל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה