טלוויזיה
כוכבת קשת 12 חושפת: "התנצלתי, אין לי איך להחזיר את הגלגל אחורה"
מאי חטואל מ"המירוץ למיליוןן" פותחת הכל על הדינמיקה המורכבת עם איתי און, החרטה על המגע מול המצלמות והנתק המפתיע שנרשם בין השניים ברגעים הכי אינטנסיביים של העונה
העונה המצליחה של "המירוץ למיליון" בקשת 12 הביאה איתה המון סיפורים מעניינים לגבי המשתתפים בתכנית, אחד מהסיפורים הוא הדינמיקה בין הזוג הידידים מאי חטואל ואיתי און.
בראיון לפודקאסט "ספיל איט" חטואל סיפרה על התגובות שקיבלה לאחר שידור הפרקים. "אני הרגשתי שעשיתי משהו שלא הייתה לי שליטה עליו, כי לא ידעתי שככה הוא יצטייר, ואין לי איך להחזיר את הגלגל אחורה, ועכשיו כל פרק זה רק יהיה יותר גרוע", סיפרה.
"חושבת שהרגשתי שאם הייתי עושה את המירוץ מחר, הייתי שמה לב הרבה יותר לדברים שאני עושה. אני חושבת שהקו היה הרבה פעמים במגע - מחזיקים ידיים כי אנחנו בלחץ, או במתחבקים כי אנחנו בלחץ, או במתחבקים... כאילו בדברים האלה. ושם אולי הייתי שמה קצת יותר מודעות למה זה... מה זה יביא מהצד השני".
עוד ב-
עוד סיפרה על הקשר בינה לבין איתי: “לא היינו בקשר בתקופת השידורים. אני חושבת שהתקופה הייתה כל כך אינטנסיבית, כל אחד מהצד שלו ולעצמו, שלא הצלחנו להיות שם גם אחד בשביל השני. יכול להיות שאם ג’ורדן ואני היינו חברות טובות, זה היה חאליק - אבל זה מעולם לא קרה, אז אני לא יודעת להגיד ואני גם באמת לא יודעת להגיד אם יש לזה קשר”.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



