טלוויזיה

הביקורות על רותם סלע מחריפות: "את משתינה מהמקפצה"

על רקע הביקורות על התחפושת ה"מכוערת" של רותם סלע בכוכב הבא, הסופרת מגי אוצרי תקפה את סלע במילים קשות בצ'ט פרטי ופירסמה את השיחה בה מנחת הטלויזיה לא נשארה חייבת והשיבה אש
מערכת ice |  5
רותם סלע בפרק מיוחד בכוכב הבא (צילום יחצ 12, פייסבוק/רותם סלע)

אחרי שידור ה"אודישן בהפתעה" בכיכובה של רותם סלע שהתחפשה לרלי - מעסה בספא, הביקורות על התחפושת שהעמיסה ההפקה סלע כדי להפוך אותה למכוערת, לכאורה, ממשיכות והפעם שיחת צ'ט באינסטגרם בין בין הסופרת מגי אוצרי נחשפה בפייסבוק של האחרונה. אוצרי כתבה למנחת הכוכב הבא על המהפך החיצוני שעשו לה בתוכנית, "היי רותם סלע, יחסית לאישה בת כמעט 40 שבקרוב מאד לא תעמוד בסטנדרט היופי הדפוק שהיא עצמה מקדמת, את די משתינה מהמקפצה. בהצלחה עם זה".

"לפרסם סטורי כמו שפרסמת זה מעשה דוחה. את שמעת אותי אומרת באיזשהו שלב בתוכנית שכיערו אותי? שמעת שאמרתי שאני מכוערת? או שהסקת את זה בעצמך וזה מה שרצית לשמוע? בתכונית דיברו על לשנות. אישה המזוהה עם שיער חלק ומשנים לה למתולתל ומוסיפים לה משקפיים. אני מציעה לך לעשות בדק בית עם עצמך, ולבדוק מה גורם לך לפרסם דבר כזה דוחה על אישה אחרת. את המכוערת האמיתית".
עוד כתבה סלע מול טענתה של אוצרי, "שירי מימון אמרה, ואסי מיד תיקן שבעיניו זה ממש לא לכער. אבל למה להיצמד לעובדות שאפשר לעשות שיימינג באינסטגרם בכל כך קלות".
הסופרת שהתחילה את השיחה שקדם לה סטורי זועם בעניין המשיכה לתקוף, "מדהים אני בטוחה שאין לך שום סיי על העריכה של התוכנית שאת הטלאנטית שלה". סלע השיבה על טענתה, "תתפלאי אבל אין לי סיי ברמה של לחתוך משפטים של שופטים אחרים וזה בכלל לא הדיון. הדיון הוא על זה שאת עושה לי שיימינג למרות שאני מעולם לא אמרתי מכוערת, וזה הופך אותך לממש מכוערת מבפנים".

מגי אוצרי, צילום מתוך האינסטגרם

אוצרי לקחה את ההודעה האחרונה כהרמה להנחתה ותקפה עוד, "אולי תפסיקי לקרוא לנשים אחרות מכוערות רותם?". סלע: "אולי את תפסיקי? זה מעשה נוראי יותר מכל מה שחשבת שקרה אתמול בתוכנית. וזה עצוב ממש שאת לא מבינה את זה. וכן בעיני זה מעשה מכוער ועצוב ומשפיל".  
הסאגה לא נגמרה כאן ואוצרי המשיכה בניסיון לחדד את טענותיה אף יותר, "את יודעת מה ההבדל בינינו? שאני לא חושבת שהיופי שלי חשוב באיזשהו אופן ולא עשיתי עליו קריירה. אז לפני שאת משפילה נשים אחרות בתוכנית שלך, אולי שווה שתלמדי את הלקח הזה לחיים. פגעת בהמון נשים קחי אחריות על הבחירות הקרייריסטיות שלך ועל כל המודל הנשי שאת לוקחת חלק בקידומו. כולל הפרסומת בקסטרו שאת פאקינג מכניסה אישה אחרת לתא מטען ורוצחת אותה בשביל השמלה שלה".   
המנחה תקפה בחזרה, "נשמה בואי תני לי לחדש לך, עשיתי קריירה על הכישרון שלי ועל האישיות המדהימה שלי. אבל כמישהי שמשפילה נשים באינסטגרם לא ציפיתי ממך".
אוצרי עצמה חוטפת מפרסמת שיחות ארוכות של עוקבות ועוקבים שנעמדים לצד רותם סלע ותוקפים את עמדתה בשיחה שהתפרסמה בין השתיים.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מביאים כל מני מגדר נקבה בשם השוויון. רע. (ל"ת)
    אייל 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    במטבח הכל פשוט. יש סינר יש מתכון
    אייל 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן רוצות לשלוט על העולם :) שירי מיימון קצת טרלללה חושבת שהיא יפה... הולכת בבגד ים למכולת... פיכסוש. מי הנוכל שנתן לה במה מלכתחילה??? אפחיה מתקנת??? שתי מנחים זכרים, 4 שופטים זכרים. די למצוא כל מני נקבות מהמזבלה רק כדי למלא את החצי/חצי.
    סגור
  • 3.
    להפסיק לאלתר את הקרקס המטורלל בביצה הדלוחה של הסלב'ס
    חוק וסדר 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסק דין: מגי אוצרי - תודיעי במזכירות את כתובתך, כדי לשלוח אליך במסירה אישית תחפושת של בילבי, שתעזור לך להסתיר את כיעורך הפנימי. רותם סלע - ניתן נגדך צו מניעה, האוסר על התייחסות לריקנים שרוטים בביצה הדלוחה בישראל.
    סגור
  • 2.
    להפסיק מיד את הקרקס המטורלל בביצה העכורה והדלוחה בישראל
    חוק וסדר 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסק דין: מגי אוצרי - תודיעי במזכירות ביהמ"ש את כתובתך, כדי לשלוח אליך במסירה אישית תחפושת של בילבי, שתעזור לך להסתיר את כיעורך הפנימי. רותם סלע - ניתן נגדך צו מניעה, האוסר על התייחסות לריקנים שרוטים בביצה הדלוחה בישראל.
    סגור
  • 1.
    ??
    ?? 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רותם .. דפדפי .. סתם טרמפיסטית .. קינאה זו מחלה חשוכה
    סגור