טלוויזיה

גיא לרר מבהיר לקראת הריאיון עם דניס ומישל: "מבהיר למה העסק היה מפוקפק"

הערב ישודר הריאיון עם מישל טרוני ודניס צ'רקוב מחברת אמוזה לאחר התחקיר המטלטל של דניאל אלעזר וכאן 11 בתכנית הצינור. רגע לפני הריאיון, מנחה הצינור מבהיר: "מי שחושב שמדובר בכתב ניקוי או ריכוך טועה"
אביחי דלאל |  15
גיא לרר (צילום מיכה לובטון)

אחרי הסערה שהתחוללה השבוע בעניין תחקיר כאן 11 וכתב המשפט והפלילים בתל אביב והסביבה דניאל אלעזר נגד חברת אמוזה של כוכבי הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני יחד עם שותפם אריאל אהרוני, השניים מגיעים לתכנית הלייט נייט של רשת 13, "הצינור" ופותחים את הכל. רגע לפני הריאיון, מנחה "הצינור", גיא לרר מבהיר רגע לפני שידור הכתבה, מה הולך להיות בריאיון ומבטיח "זה לא הולך להיות כתב ניקוי, נבהיר למה העסק מפוקפק".

לרר כתב בדף הטוויטר שלו המונה למעלה מ-80 אלף עוקבים: "הערב נביא ראיון נרחב אתם. מי שחושב שמדובר בכתב ניקוי או ריכוך טועה. הראיון מבהיר וממחיש למה העסק שהקימו היה מפוקפק, מוליך שולל ובעל מאפייני פירמידה. הראיון מגיע בהמשך לבדיקה עצמאית שנערכה על ידינו והחלה עוד בטרם שידור התחקיר המצוין של כאן חדשות. סימני האזהרה אכן היו שם, בשלב הזה צומצמה פעילותם והחלה הבדיקה העצמאית שלנו, אך הוקדמנו. בכל מקרה, הראיון הערב לדעתי ממלא את מעט חורי הספק שנותרו אחרי התחקיר של דניאל אלעזר". 
בהמשך  לרר סיפר קצת על הקושי בהכנת החומרים לאחר הקשר שלו עם השניים: "מודה שקשה לי להתנתק מהפעולות המרגשות והאמיצות שלהם, אלו שנראו על המסך ורבות שהתרחשו מאחורי הקלעים. להצטרף ללינץ׳ שכבר מתרחש זה בניגוד מוחלט לאופיי אז ברשותכם מילה על הקשר שלנו איתם בצינור: במשך שנות קיומנו שיתפנו פעולה עם עשרות כוכבי רשת, מנהיגי מחאות, אקטיביסטים, ואחרים. בדקנו ככל יכולתנו כל שיתוף פעולה נקודתי. האם יש דרך לצפות שנפשפש בחייו של כל אחד ברמת תחקיר עמוק שנמשך חודשים כפי שהעיד כתב 'כאן'? התשובה היא בהחלט לא. אין לי את הרצון ובעיקר לא את היכולת לחפור בכל ההיבטים של חייו של מי שאפילו לא מועסק על ידי. אין בי גם רצון לשלול במה מאף אחד בעניין ראוי, בהסתמך על פעולותיו בתחומים אחרים שאינני מכיר. אנשים מורכבים ימשיכו להופיע בתכנית".
לרר התייחס בהמשך לשוני במקרה הספציפי וכתב: "המקרה הזה הוא קצת שונה. כאן, קיים חשש שהאמון הציבורי שצברו דניס ומישל במהלך הפעולות אתנו שימש אותם, בלי ידיעתנו, בעסק השקרי. מה שהופך את המחשבה שיש קשר ישיר בין חילוץ הירואי של כלב להשקעה מפוקפקת בעסקי אוויר לבלתי נסבלת מבחינתנו. לכן, אנחנו מתנצלים מכל הלב בפני מי שאפילו בתת מודע השקיע בעסק בגלל שהאמון שלו בדניס ומישל נוצר מצפיה בפעולות שקיבלו זמן אוויר אצלנו. וכן, נהיה חייבים להתאמץ עוד יותר. להבין שהאמון האדיר שרוכשים לנו הוא מתנה ועול בו-זמנית. האמון הזה נוגע לא רק ישירות לנו אלא גם לכל מי שבא אתנו במגע. זה אתגר אבל מעולם לא נבהלנו מאתגרים. תודה. אענה על שאלות נוספות בתגובות".

תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    השאלות הכי חשובות:
    סוקי 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. מי מתקרב לתרמית של 9אקינג פירמידה ולא מזהה אחת כזאת כבר בניינטיז? 2. עוד בשלב של "הצלת הכלב" קלטתי את צמד החמד מומי וערמומי רודפי בצע ופרסום שיש משהו לא כשר במה שהם עושים, מי שהאמין לשנייה וחצי ממה שקרה שם חייב לבדוק עצמו בדחיפות 3. מקווה ששניהם יוגלו לאיזה אי. כמו אריאל הנוכל שאיתם. לעקוץ חיילים משוחררים ולנפץ חלומות של תמימים. זה שהמשקיעים לא ידעו ניחא, קצת עמות אבל בסדר - לעומתם דניס-מישל-אר(כי נוכל)יאל חייבים איזה קלקול קיבה בבהול
    סגור
  • 11.
    כל אדם בחזקת חפות עד שיוכח אחרת.
    דניאל 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    התחקיר אכן מעמיק וברמה גבוהה מכבד ומעריך את גיא לאור הדברים שכתב
    סגור
  • 10.
    עם ישראל דייי
    טולי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנשים יקרים דייי לשפוט אנשים זה ממש לא יפה ...
    סגור
  • 9.
    לשון הרע
    טולי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין אין סוף לדברים האלו כל מה שאנשים עושים מכל הלב והנשמה תמיד אבל תמיד ימצאו איפה זה לא טוב תמיד לא יאומן מה קורה לנו ... כל אחד יעשה חשבון נפש כמה כמה שנאה כמה לשון הרע אדם עושה מעשים טובים תניחו לבן אדם למה לחפש איפה חרא למה למה ..ואחר כך אנחנו שואלים את עצמינו למה עם ישראל סובל .
    סגור
  • 8.
    לא אמינים.
    טלי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפ'פעם לא אהבתי אותם. הם עושים הרבה רעש וצלצולים, בחינם אפאחד לא עובד. ולא רץ לקנות אופנוע כבד למישל מי ישמע, ועוד לתת דבר יקר כזה, עליי זה חא עובד סורי, הם וסמיון והעבר שלו אלייסטור. עשיתם ממנו מהם מי ישמע, נתתם להם במה זה המחיר של ההתלהבות שלהם להיות בבמה, מי הם? אפאחד לא יודע או מכיר רק מסיפורם שהם מעבירים ברשת גם הרבה חרטוט, אני לא מאמינה לשלושתם
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    רמאות טהורה
    ג’ון שלג 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    גיא כתה נותן במה לנוכלים, תתבייש אני סיימתי לראות את הצינור , כי אתה שולט בתוכנית לפי האינטרס שלך את מישל והשני הליצן אתה נותן להם גיבוי ומוכיח שהם נקיים בחיים זה לא יהיה פה המוסר של העם יחליט לא אתה !!!
    סגור
  • באמת, אתה טמבל. חבל שלא לימדו אותך הסקת מסקנות מקריאה (ל"ת)
    יול 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מטופש
    טפש 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין שלא ראית את הכתבה...
    סגור
  • 6.
    גיא לרר
    אבי יצחק 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכתוב לא יותר מנסרת אחריות
    סגור
  • 5.
    גיי לרר
    יוסי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גיי כל הכבוד לך איש יקר כל כך היה מעניין לראות אותך נלחם לעיניין בכתבה יש לציין שגם אני כרבים הייתי במשרד בחברה אחרי לא מעט טלפונים ושיכנועים ושהגעתי ראיתי איך הם כמו חיות מנסים לשכנע אבל אני מנסיוני ביקשתי זמן וכמובן שלא נכנסתי לזה זה פשוט נראה לא אמין תודה לך איש יקר
    סגור
  • 4.
    אחד זבל והשני מיץ של זבל ביחד פח (ל"ת)
    דויד 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    ימח שמם גנבים נוכלים
    שני 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שילכו קיבינמט נבלות טרפות
    סגור
  • 2.
    צריך עזרה
    שלום יחזקאל 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתם תוכלו לעזור בתביעות של הכסף אשר הם עקצו ממנו? אשמח אם כן.
    סגור
  • לך לתקשורת לסיוון מערוץ 13 (ל"ת)
    איתן 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שני פושטקים. איפה המשטרה? (ל"ת)
    בבב 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור