טלוויזיה

כך תוכלו לצפות במשחקים האולימפיים בחינם וב-4K

משחקי האולימפיאדה שנדחו מהשנה שעברה יתקיימו החל מסוף החודש, ובמסגרתם יתחרו חברי הנבחרת הישראלית - הגדולה בתולדותיה. כך ניתן לצפות בתחרויות השונות בחינם
שירה יום טוב |  1
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו השנה, היא הגדולה ביותר ששלחה ישראל לתחרות ומונה 78 ספורטאים מ- 14 ענפי ספורט: ג'ודו, התעמלות, אתלטיקה שחייה, שיט ועוד ו- 24 ספורטאים בענף הבייסבול. לרגל אירוע הספורט הגדול בעולם, חברת yes מודיעה היום (רביעי) על פתיחה של שמונה ערוצי פופ אפ חינמיים ללקוחות yes לרגל אולימפיאדת טוקיו. הערוצים הם לפי נושא תחרות כאשר כל ערוץ יתמקד בענף ספורט מסוים.
שמונת הערוצים יספקו חוויית צפייה מלאה בכל האירועים,  וישדרו מעל ל- 95% מכלל התחרויות שיתקיימו במסגרת המשחקים האולימפיים שיתקיימו ללא קהל. הערוצים ישדרו באיכות HD במתכונת של 24/7, באופן רציף, ללא הפסקות פרסומות או קטיעת התחרות במעבר לתחרות מקבילה וערוץ באיכות 4K שישדר את תחרויות הגמר והאירועים המרכזיים. הערוצים, מבית EUROSPORT, ישדרו 24/7 במשך כחודש, החל משבוע לפני טקס הפתיחה ב-23.7 ועד שבוע לאחר טקס הסיום ב- 8.8, ויביאו לצופי yes כיסוי של מעל ל- 95% מכלל המשחקים האולימפיים. 
בנוסף תציע yes למנוייה גם שידורים בערוצי ספורט 5, שישדרו באופן בלעדי את התחרויות בעברית תוך דגש מיוחד על סיקור המשלחת הישראלית, כל זאת בהשתתפות מיטב השדרים והספורטאים הישראלים. 
משחקי הקיץ האולימפיים של 2020, המשחקים  ה-32 במספר, ייערכו ביולי בטוקיו בירת יפן,  שתארח את האולימפיאדה בפעם השנייה בתולדותיה. לאור מגפת הקורונה הוחלט על ידי הוועדה המארגנת של המשחקים והוועד האולימפי הבינלאומי לדחות את מועד המשחקים מקיץ 2020 לקיץ 2021.
בשונה מתחרויות קודמות תתנהל האולימפיאדה באופן שונה כתוצאה ממשבר הקורונה, הספורטאים יחויבו להוריד אפליקציית מעקב מטעם הממשלה ולא יורשו לבקר באתרי תיירות, וכמו כן על המלווים ייאסר לשיר ולעודד. הוועדה המארגנת של המשחקים החליטה במרץ 2021 כי לא תתאפשר כניסה של צופים ממדינות זרות לתחרויות. כך שמה שנשאר זה לצפות במשחקים האולימפיים בבית.
קרן גלייכר, סמנכ"ל התוכן של yes: "yes השקיעה מחשבה ומשאבים ביצירת חוויית צפייה ייחודית לקהל לקוחותיה כאשר הערוצים הייעודיים יכסו למעלה מ- 95% מהתחרויות וכל האירועים המרכזיים ישודרו באיכות 4K".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת לyes כותרת מטעה הצפייה היא לא בחינם
    רמי 07/2021/24
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שקרנים
    סגור