טלוויזיה

אקס פקטור יורדת מהמסך אחרי 17 עונות, מה האתגר הבא של סיימון קאוול?

הריאליטי שעלה בבריטניה ב-2004 לא ימשיך לעונה נוספת ויירד מהמסך ב-ITV, שתיתן לשופט הוותיק את הנחיית שעשעון חדש בשם Walk The Line
כפיר אדר |  1
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
הלהיט הגדול של הטלוויזיה הבריטית - 'האקס פקטור' המזוהה כל כך עם סיימון קאוול בוטלה לאחר 17 שנים ולא תמשיך לעונה נוספת. מ-ITV נמסר בהצהרה כיף "אין כרגע תוכניות לעונה הבאה של ה- X Factor".
העונה האמיתית האחרונה של התוכנית ששודרה הייתה בשנת 2018 שאחריה עלתה מהדורה מפורסמת בשנה שלאחר מכן. נתוני התוכנית בשעות הצהריים המאוחרות היו מהגבוהים ביותר בכל הטלוויזיה הבריטית, כאשר הסדרה משכה באופן קבוע יותר מ-10 מיליון צופים (נתון חזק בשוק הבריטניה), אולם בשנים האחרונות המספרים החלו לרדת.
הריאליטי הוותיק שודר לראשונה בשנת 2004 ובתוכנית הכשרונות מצאו מספר רב של כוכבים שהמשיכו להצלחה גדולה יותר אחר כך כמו להקת וואן דיירקשן, ליטל מיקס, אולי מורס, ליאונה לואיס וריילן קלארק-ניל. פורמט ה- X Factor נמכר בהצלחה לאזורים רבים ברחבי העולם כולל לישראל, שם גם אמור היה להגיע קאוול לשפוט בעונה הקרובה, אך ביטל.
גרסה מוכרת נוספת שודרה בארצות הברית, שם השופטים לאורך השנים כללו את קאוול, שרון אוסבורן, קלי רולנד, לואיס וולש, ניקול שרזינגר, רובי וויליאמס, ריטה אורה, מל בי ושריל. ביונסה אפילו הופיעה בגמר העונה החמישית, ושרה דואט עם המתמודדת אלכסנדרה בורק. הריאליטי יסיים רשמית את הריצה האיקונית שלה עם 445 פרקים לאורך 15 עונות. ביטול הפורמט חופף באופן רופף עם כמה דיווחים על התנהלות לא בריאה מאחורי הקלעים.
קאוול הפנה כעת את תשומת לבו להרפתקאה חדשה עם השעשועון החדש Walk The Line. שוב איש המוזיקה יוביל צוות שופטים של ITV עם שחקנים בכל שבוע שמתחרים לזכות בפרס כספי או להחליט להמשיך לשבוע הבא כדי להתחרות שוב על כסף נוסף - במיוחד כאלוף המכהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיימןן לא ישפוט באקס פקטור
    אני 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בישראל
    סגור