טלוויזיה

ניב רסקין ופאנל חדשות הבוקר מבלים בהשקה מחוץ לאולפן

ניב רסקין, ריטה גולדשטיין ודנה גרוצקי החליפו תיוגי סטורי מחוץ לאולפן של חדשות הבוקר ולא בתאורה הנכונה של היום. מה גרם לשלישיה לבלות יחד מחוץ לשעות ולזמן באולפן?
מערכת ice | 
ניב רסקין חדשות הבוקר (צילום צילום מסך)
הסטורי של מגיש חדשות הבוקר בקשת 12 ניב רסקין התמלא אתמול (שלישי) בתיוגים של חברות פאנל הבוקר שלו דנה גרוצקי וריטה גולדשטיין איתן בילה בערב השקה יוקרתי. בסטורי זהמתוייגים נראה שמדובר באירוע השקה של מסעדה בסגנון ים תיכוני כולל אווירה מתאימה, אלא שמתסתבר שלא מדובר בסתם השקה ולא במקרה דווקא רסקין הגיע לשם.
אחרי החגיגות והמנות מנקרות העיניים, שאמנם רואים מדי פעם על שולחן חדשות הבןקר אך עדיין לא ברמה הזאת, גרוצקי סיפרה כי מדובר בלא אחרת מהשקה המיוחסת לבעלה, המסעדן אסף ליס. ליס הוא הבעלים של ארבע מסעדות תל אביביות מצליחות שעברו בשנה וחצי האחרונות טלטלות כמו כל ענף המסעדנות בישראל. אחרי שסגר אותן ופתח מחדש, עכשיו הוא יוצא עם הפרויקט הבא שלו, שייתכן שמושפע ממסקנות התקופה השחורה של הקורונה.
ליס פתח את  BA RA KA Hous,  שמאגד את קבוצת המסעדות שלא בקונספט הסעדה משותף. חוץ מפעילות המסעדות השותפת, הקבוצה מציעה שירותי קייטרינג של מסעדות הבת שלה לאירועים קטנים ועד אלף איש. השבוע התקיים אירוע ההשקה של קונספט האירועים, לשם הגיעו חברי פאנל הבוקר שעוד מצאו על מה להתלונן כשרסקין וריטה הקניטו אחד את השניה שהם כל היום ביחד, "בלילה, בבוקר, כל היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה