טלוויזיה

ערוץ 20 ייסגר? הרשימה המשותפת פותחת במלחמה

הסיעה בראשותו של איימן עודה דורשת לשלול את רישיונו של הערוץ: "ערוץ 20 קיבל רישיון לשידורי מורשת יהודית, לא לשידורי מורשת של הסתה", זאת בעקבות הידיעה והציוצים לאחר מותו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי מהתקף לב
כפיר אדר |  8
חדשות ערוץ 20 (צילום צילום מסך)
סיעת הרשימה המשותפת פנתה היום לשר התקשורת הנדל וליו"ר הרשות השניה שמאלוב ברקוביץ', בדרישה לשלול את רישיונו של ערוץ 20: "ערוץ 20 קיבל רישיון לשידורי מורשת יהודית, לא לשידורי מורשת של הסתה".
הפנייה, הלא כל כך מפתיעה, הגיעה לאחר שהערוץ הביע שמחה על מותו של ח"כ סעיד אלחרומי ממפלגת רע"מ שהלך לעולמו בגיל 49 בלבד לאחר התקף לב, ובעקבות ההסתה החוזרת ונשנית בערוץ נגד הציבור הערבי ונבחריו.
כזכור, אתמול פורסמה ידיעה אודות פטירתו של אלח'רומי באתר ערוץ 20 וברשתות החברתיות של הערוץ ובה המשפט "במות רשעים רנה" וכן טענה כאילו אלח'רומי היה תומך בטרור.
היום (חמישי) פנתה הרשימה המשותפת לשר התקשורת הנדל וליו"ר הרשות השנייה שמאלוב ברקוביץ' בדרישה לשלול את רשיונו של הערוץ שמוגדר 'ערוץ מורשת' ולמנוע העברתו המתוכננת לאפיק 14.
מתוך המכתב: "ההסתה הבוטה וחסרת האחריות יכולה להביא, חס וחלילה, לכך שמישהו ייקח את החוק לידיים ויפעל באלימות כנגד אותם אזרחים ונבחרי ציבור הזוכים לכינויים כמו ״מחבלים״ ו״תומכי טרור״ מפי כתבי הערוץ. [...] ערוץ 20 קיבל רישיון לשידורי מורשת יהודית, לא לשידורי מורשת של הסתה".
עוד נכתב: "בעקבות ההסתה הנמשכת, הפרת תנאי הרשיון והפגיעה בכללי האתיקה העיתונאיים, אנו דורשים לשלול מערוץ 20 את רשיון השידור לאלתר. לכל הפחות, יש לעצור לאלתר את העברתו לאפיק 14".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עדיף שיעבירו אותם לאפיק 10
    גל 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה אולי יזכו לעוד כמה רסיסי אחוזי רייטינג מאנשים שהעבירו בטעות תוך כדי זפזופ בין ערוצים שצופים בהם, או ממי שהעביר בגלל מה שכיום נמצא באפיק בפלטפורמות השונות ולא התרגל אחרי שיועברו. לפחות דבר טוב אחד ייצא מזה שייעברו - ברגע שייעשו זאת, יגדירו עצמם כמתחרים של 12-13 ופחות כבדיחה, ואז יפסיקו סוף סוף לארח את ה"כוכבים" של ערוץ 20 בפאנלים בערוצים. הרי אף אחד לא חושב שעיתונאים מערוץ 12 יופיעו באולפנים של ערוץ 13 או להיפך.
    סגור
  • 5.
    ערוץ מעולה.
    חיים 08/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הגעתם למצב הזה, אזיי הערוץ מצדיק את עצמו, ועושה את העבודה הטובה והנכונה.
    סגור
  • 4.
    האירוניה מתה. שאזרחים יפגעו באזרחים. לא יכול להיו (ל"ת)
    יהודי 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חחחחח יאללה נסגור עוד קול ימני, רק פראבדה פה
    אילן האקדמאי 08/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז ניסיתם לסגור את ישראל היום , את 20 את כהנא וכך, את ערוץ 7 , רק הימין ימות חיים יהיו רק לססססמאל הפלורליסטי, חחחחח ביבי טיפש שנתן לכנחשים מססמאל לפרות ולשרוץ ולהכיש כל ימני
    סגור
  • ממה שאני זוכר
    גל 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק ישראל היום הועלה ע"י הליכוד, וניסה למנוע את התחרות הלא הוגנת של חינמון מול עיתונים במינוי בתשלום מתי ניסו לסגור את ערוץ 20 - חוץ מהאיום שלהם נגד ביבי על נושא הרישיון וסגירה מטעם עצמם? ערוץ 7 שידר ללא רישיון, בצורה פיראטית. כאשר עבר למדיום לא מפוקח - האינטרנט, נפתרה הבעיה.
    סגור
  • 2.
    מורשת יהודית?? חחח אולי מורשת ביבי!!! (ל"ת)
    גרגמל 08/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    חייבים לפנות לבגץ. הערוץ ייסגר או יחזור לייעודו, תפילות (ל"ת)
    משפטן 08/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא ייקרה. הם פועלים כחוק
    גל 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי חוק ערוץ 20. כלומר תוך שינוי החוק תוך כדי תנועה. שונה בדיעבד לאחר ההפרות של תנאי הרישיון ולטובתם האישית של ערוץ 20. זוכרים שביבי גם רצה אפילו לבטל את מועצת הכבלים בשבילם. כי למה צריך רגולטור, זה רק מפריע, למה צריך לרסן גופים מסחריים, שלא יהיה אפשר לשחד אותם?
    סגור