טלוויזיה

גאולה אבן סער מרוויחה שכר עתק? מתקפה ב'ישראל היום'

על פי עירית לינור בטורה בסוף השבוע ב'ישראל היום': "קובלנץ משלם לה שכר של 40 אלף שקלים מדי חודש, היא שיאנית השכר של תאגיד השידור הציבור, ניגוד העניינים מנקר העיניים של אבן־סער לא תמיד החליק בגרון בקלות כפי שהוא מחליק עכשיו", וגם: מה הסכום שהוציא המנכ"ל על תפאורה ומכרזים?
כפיר אדר |  83
גאולה אבן (צילום צילום מסך קשת 12)

עירית לינור כתבה בטור שלה בסוף השבוע ב'ישראל היום', על הקשר לכאורה שבין השר גדעון סער, אשתו מגישת חדשות כאן 11 גאולה אבן סער ותאגיד השידור הציבורי עצמו, כאשר לדבריה: "אבן־סער היא שיאנית השכר של תאגיד "כאן", שעליו נלחם בעלה גדעון סער, בעידוד הבוס שלה, אלדד קובלנץ, השידור ציבורי, החליט שהוא מעל שטויות כמו חוסר פניות".

לינור כתבה בטור שלה: "בינואר 2012 אישרה הממשלה פה אחד את מינוי של אלדד קובלנץ למנכ"ל הטלוויזיה החינוכית. "אלדד קובלנץ הוא איש מקצוע מובהק, מקורי, שיוכל לחולל את השינוי הנדרש בטלוויזיה החינוכית כדי למלא את מטרותיה ויעדיה המקוריים", התלהב שר החינוך גדעון סער. המינוי לא היה מובן מאליו. באותם הימים ישבה הממשלה בראשות בנימין נתניהו על המדוכה: אם לסגור את השידור הציבורי ולהניח לתקשורת האלקטרונית לעבור לשוק החופשי, ללא התערבות ומימון המדינה. רשות השידור עלתה למשלם המסים כמיליארד שקלים בשנה. כדרכו של כסף ציבורי, מעטים המנהלים שינהגו בו זהירות - אחרי הכל, כישלון לא יפגע בירושה של הילדים".
"מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא עסק ברשות השידור בשנת 2010. רייטינג הוא לא מצא, אבל דברים אחרים כן: "אופן תפקודם של הגורמים שהיו מעורבים בתהליכי המכרזים של הפרויקט היה בלתי תקין, והוא מעיד על היעדר זהירות בהוצאת כספי ציבור", כתב המבקר על המעבר לשידור דיגיטלי. עלות הפרויקט תפחה כיוון ש"ברשות אין נוהל לאופן הכנת אומדן לשם פרסום מכרז פומבי לרכישת טובין או לביצוע עבודה", כמו כן "האומדן הכספי של ההתקשרות שהיחידות הצורכות הציגו לוועדת המכרזים, בכל שלושת המכרזים, היה באופן עקבי נמוך בשיעור ניכר מהסכום שאישרה הוועדה לבסוף להתקשרות עם החברות". בכמה נמוך? זוטי דברים: 19 מיליון שקלים. וחכו עד שתשמעו על תקציב הקמת התפאורה באולפן א', שתפח מ־9 מיליון שקלים ל־14, בלי שמישהו יטרח לבדוק למה בדיוק. אין פלא שההתלהבות מהשידור הציבורי פחתה, ונראה שאפשר לסגור את הבסטה בברכת ברוך שפטרנו מעולו של זה".
"נתניהו רצה לסגור את רשות השידור ואת הטלוויזיה החינוכית ולהמשיך בחיים נורמליים. אלא שסער התעקש. הוא הודיע שיתנגד גם לסגירת החינוכית וגם למיזוג בינה לבין תאגיד השידור הציבורי, לא כל שכן לתוכנית לסגור את רשות השידור הבזבזנית, המושחתת וחסרת הרייטינג, שבה שיאן השכר היה מפקח קול שהרוויח 71,000 שקלים בחודש, תמורת 83% משרה, ושעד היום לא התקשר אלי להודות לי ולכם על חיי התפנוקים שסידרנו לו על חשבוננו. כנ"ל מגישת חדשות שחשבון המוניות שלה הגיע ל־10,000 שקלים מדי חודש, ועובדים שקיבלו שכר על שעות כוננות פיקטיביות".
"בסופו של דבר כשלו המאמצים לחלץ את התקשורת האלקטרונית מידי המדינה. קובלנץ מונה למנכ"ל החינוכית, ורשות השידור הוחלפה בתאגיד השידור, שתקציבו נמוך יותר - רק 747 מיליון שקלים בשנה. עד דו"ח מבקר המדינה הבא לגבי האופן שבו מוציאים את הסכום הזה, נסתפק בדו"ח משנת 2020 של המבקר מתניהו אנגלמן, שבו הוא מתייחס לאופן שבו גייס המנכ"ל החדש עובדים מרשות השידור, באופן ששיקף "מכלול של ליקויים מקצועיים והתנהלותיים הכרוכים זה בזה. (...) ההחלטה לקבל עובדים רבים לתאגיד לא תמיד היתה נתונה לצוותי הבחירה שהקים התאגיד, אלא להחלטות שקיבלו אחר כך בכירי התאגיד, בלי תיעוד מלא ובלי יכולת לבקרן באופן שוטף". כלומר - קובלנץ לקח את מי שהוא רוצה".
אחת העובדות שקובלנץ בהחלט רצה להשאיר בתאגיד היא המגישה גאולה אבן־סער. אין לי מילה רעה להגיד עליה באופן אישי. נהפוך הוא. ככל שאני מכירה אותה היא אחלה בן אדם, רק שאני משלמת את משכורתה כבר 28 שנה, ובואו נאמר שאני חשה אי־נוחות מסוימת כאשר אותו קובלנץ, שעבורו נלחם סער כארי בשנת 2012, משלם לה שכר של 40 אלף שקלים מדי חודש. אבן־סער היא שיאנית השכר של תאגיד השידור הציבורי, בעודה מקוששת רייטינג חד־ספרתי צנוע בכל התוכניות שאותן היא מגישה. אה - ובעלה הוא שר המשפטים, כך שאי אפשר להאשים אותי אם אני חשה חשדנות מסוימת בנוגע ליכולתה לסקר בהגינות סוגיות פוליטיות, וכמו כן יסולח לי אם אומר שאני חשה אי־נוחות לגבי משולש היחסים בין קובלנץ למיטיבו סער למגישה, שהיא במקרה גם אשת השר".
"ניגוד העניינים מנקר העיניים של אבן־סער לא תמיד החליק בגרון בקלות כפי שהוא מחליק עכשיו. בשנת 2014 סער עוד היה בליכוד, ואילה חסון היתה מנהלת חטיבת החדשות של הרשות הגוועת. חסון אסרה על אבן־סער לראיין חברי ליכוד ללא אישור מוקדם, אך זו הפרה את ההנחיה וראיינה את גילה גמליאל. כמו כן עקצה את גלעד ארדן, אחד המתחרים הפוטנציאליים של בעלה בהתמודדות על ראשות הליכוד. חסון השעתה אותה, אך החזירה אותה לעבודה ימים ספורים אחר כך, כאשר סער הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים. אבל זה היה בימים שבהם לפחות נעשה ניסיון, ולו של מראית עין, של איזון ואובייקטיביות, או לפחות הימנעות מלטעון שאין בהם צורך בכלל, בעיקר כשמדובר בכספי ציבור. אבל התאגיד הוא מעל שטויות כאלה. הקמתו הביאה רוחות חדשות, שאינן מצריכות אפילו את קיום הטקס".
"קובלנץ שמר על עבודתו כמנכ"ל החינוכית ומונה גם למנכ"ל התאגיד. אבן־סער מונתה למגישת מהדורת החדשות המרכזית, ושמרה כרגיל על רייטינג חד־ספרתי צנוע, ועל משכורת טאלנט. אחר כך עברה לשדר עם ירון לונדון עד שהתוכנית ירדה מחוסר רייטינג, הגישה תוכנית אקטואליה יומית, וכבר לא היה מי שיקפיד איתה על ראיונות עם חברי ליכוד, או עם פוליטיקאים אחרים".
לסיום כתבה: "כולם באמת משלמים. וימשיכו לשלם גם כאשר אבן־סער תעבור להגיש את המהדורה המרכזית של יום שישי, שגם היא, כמו רוב תוכניות האקטואליה של "כאן", זכתה לרייטינג צנוע וחד־ספרתי, ובהגשתה של אשת השר ודאי תצדיק את המשכורת שאנחנו משלמים לה כדי שאלדד קובלנץ ישלם את חובו המקצועי והאובייקטיבי למי שעזר לסדר לו את הג'וב. סליחה - לקיים שידור ציבורי הגון, מאוזן וחסר פניות". 

תגובות לכתבה(83):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    תקשיבו
    אחד שמאמין לזדורוב 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושהההה למדינה שאנשים שעוסקים בחדשות של המדינה המצב הכלכלי .באמת מעניין אותה היא יודעת מה זה בן אדם רעב .
    סגור
  • 55.
    צריך לצאת לרחובות (ל"ת)
    נתי 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    אסור לפטר אותה יש מצב בקרוב היא תהיה המפרנסת היחדה בבית
    אא 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גדעון הביתה
    סגור
  • 53.
    משכורת מכובדת להפצת פייק ניוז (ל"ת)
    אא 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 52.
    היא מגישה גרועה.משעממת ומרדימה (ל"ת)
    אבי 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    כעט מובן למה כל המושחתים קפצו על ביבי
    אזרח 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים את ממשלת המושחתים לאנשים מושחתים כנראה שביבי נתניהו הפריע למושחתים לכולם התאגדו לממשלת המושחתים מפלגה עם 6מנדטים מונה 15 חברי כנסת מפלגה עם 7 מנדטים מונה 20 ובכל המושחתים נכנסו עם ממשלה של 61 חברי כנסת ל80 שרים וחברי כנסת ועוד תגדל הממשלה לפי בתאבון
    סגור
  • 50.
    סער
    סעיד בכרי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בושה וכלימה יש אנשים שאין להם אוכל לילדים שלהם
    סגור
  • 49.
    לינור כותבת. נו, יש מה להעיר:
    מרק 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ראשית, ממש מפחידים דיווחי לינור על מה שהתחולל, כספית, בתאגיד הזה. אלא, שליאור איננה מזכירה כי כל השחיתות הזו היא מתקופת שלטון הליכוד, בראשותו של נתניהו, הנאשם בפלילים. ושנית, מאחר וליצור ודעותיה מוכרות ומפורסמות בישראל היום, מותר לי, וגם לשאר קוראים הקוראים לא לסמוך בעיניים עצומות על כל הנכתב על סער וגאולה.
    סגור
  • 48.
    עירית לינור פיתחה אובססיה חולנית כלפי גאולה אבן
    קליאו 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 9
    או שאולי היא פשוט כלי שרת בידי נתניהו ומשפחתו? אותי מעניין כמה היא מקבלת על השעות החלולות שהיא משדרת בגל"צ, ובעיקר למה בדיוק מעסיקים אותה שם. יכול להיות שיש לה פטרון שדאג לה לסידור עבודה בגל"צ ובערוץ 20?
    סגור
  • עירית לינור עיתונאית חדה ישירה ואומרת את האמת שלה (ל"ת)
    אוי אוי פלצני השמאל 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • צביעות
    רונית 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לינור כותבת את האמת ואמת יש רק אחת. מה לא בסדר? במקרה הזה, זה נוגע לכולנו.
    סגור
  • טיעון ענייני?
    ד 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השמאל לא מסוגל להשיב בטיעון ענייני כאשר הדעה לא משרתת את האג'נדה שלו כי האידיאולוגיה שלו רקובה. למרות שלינור דווקא החמיאה לאשת השר באופן אישי אך הציגה טיעון חזק ונכון. לעומת זאת בן כספית פיתח באמת אובססיה לביבי. הוא שונא אותו באופן אישי וגם את משפחתו. רדידות השמאל במיטבה
    סגור
  • 47.
    ערוץ 14
    אורנה 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    6 4
    וכמה עולה ערוץ 14, הפח, ומי משלם????
    סגור
  • הוא לא עולה למדינה כלום. להפך. (ל"ת)
    אפרת 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    שקל לא שווה!
    שי 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שקל לא שווה!!
    סגור
  • 45.
    גאולה הו גאולה
    שלמה כהן 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא צריך לעניין אף אחד כמה גאולה מרוויחה.... די לקנאה המטורפת
    סגור
  • מילא אם היא היתה ראוייה למשכורת. היא לא. (ל"ת)
    אפרת 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    קנאים
    צבי 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש ערוצים שהם משלמים פי 4 אם לא יותר יש לכם עין צרה על גאון
    סגור
  • 43.
    געולה אבן (ל"ת)
    מממ 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 42.
    חוצפה
    מאיר 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אין לאנשים איך לשלם חשמל.ומים גאולה בוכה כמה היא מסקנה. עים 40000אלף שקל צריך לסגור את כן חבורות נוכלים שמור לי ואני ישמור לך
    סגור
  • 41.
    על איזו עשיה, משכורת כה גבוהה? (ל"ת)
    הניה 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 40.
    לאכול חינם זה נורמה לשמאל הרפורמים ,
    שלמי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גאולה אבן היא איזבל הרשעה כמו הנשים בקאוליציה והתקשורת כולה בכלל בנשים אזבל הרשעות , רק חסון צדיקה אמית לציבור, בגלל גאולה אבן הרשעה גנבו את ממשלת העם ורצונו , מאחל למשפחת סער והקואליציה להיחנק מהאוכל חינם שמוציאים מהכיס של העם היהודי , ועוד מחלקים אותו לזרים , רוסים גויים , בדווים ,דרוזים, פלשתינים אש"ף , פיליפינים , שחורים , ועכשו גם מייבאים אתיופים , ואנחנו היהודים עים כול החובות למען הזרים ואולי חינם תקשורת וח"כ , מרגיז ומקומם מה שעשו מארץ היהודים ,
    סגור
  • 39.
    היא נשואה לנחש משקפיים ולא לשר משפטים
    ש 11/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    היא לא מאושרת. עם אדם רע כזה היא לא יכולה להיות מאושרת
    סגור
  • 38.
    מושחתים
    קובי 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    עד מתי מושחתים נמאסתם
    סגור
  • 37.
    איזה רעש היה קם ,לו שרה נתניהו היית מקבלת שכר בתאגיד !
    אבי77 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כעת אנחנו משלמים מיליארד שח לתאגיד שצופים בו מתי מעט! בצוות החדשות שאינו מיצג את הציבור שמשלם את שכרם.די לעיוולת,.
    סגור
  • 36.
    בושה
    חאן אל אחמר 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מושחתים. תתביישו לכם, אין לכם דרך ארץ.
    סגור
  • 35.
    אני קורא לזה שוחד... (ל"ת)
    נמרוד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 34.
    גאולה ג'ונג איל
    גדעון סער המטריד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    רק במדינה מושחתת שהממשלה היא דקטטורה אפשר להבין שאשת איש פוליטי שהוא גם שר יכולה להיות חלק מהזרועה הביצועית של השלטון הצפון קוראני ולהיות מדבררת הממשלה ושר המשפטים בכספי הציבור של כולנו, גדעון סער הוא אדם בזוי ולא פלא שהוא פרש מהליכוד כי יש לו פרשה חמורה ביותר של הטרדות ואפילו גרוע מכך!
    סגור
  • 33.
    יש פה יותר מגיבוב של שטויות
    יוסל 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 6
    יש פה הרבה גיבובי שטויות.התאגיד הוקם בחוק ב-2015, נתניהו ניסה לפרקו ולהשאיר בכלל את רשות השידור(טען שעבר לו מתחת לרדאר כשהיה עסוק במלחמת עזה ב-2014), והתאגיד החל לשדר ב-2017. מי שמינה את קובלנץ לא היה סער אלא אחד "ממתחריו",כהגדרת לינור. אבן סער היתה שם מהיום הראשון,ולהגנתה יש לומר שהיא הגישה את מבט בערוץ הראשון טרם החלפתו בתאגיד.
    סגור
  • 32.
    גאולה אבן
    רונית 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 4
    גאולה אבן סער היא נכס לערוץ התאגיד, ולא רק יפה וחכמה.מה זה עניינכם שכרה.מישהו העז לדבר כאשר גדי סוקניק וגב חיימוביץ ובכרים אחרים השתכרו אולי 150000 ש"ח ויותר? לא אתחיל לפרט סכומים מטורפים על בתים ומטוסים והוצאות מספרות ומסעדות ו משלוחים על חשבוננו כולנו. תנו לה לעשות את עבודתה ותפסיקו להטריד את ערוץ 11,כי אתם תשיגו בדיוק את ההפך. גאולה היא נציגת דור שלם, הן בצניעותה,הן בהשקעה על תכנים חשובים, שאיש לא נוגע ומזכיר אותם.תנו לצפות בנחת.
    סגור
  • 31.
    מזעזע
    אנונימית 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 4
    השחיתות בכל מקום
    סגור
  • 30.
    גאולה אבן סער
    פטיש ברזל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    על גאולה אבן כולם כבר יודעים איך היא התקדמה מהר בסולם התאגיד כאן-11 אין צורך בלנחש או לדמיין. זה שהזבל התורן נישאר איתה ועשלה את דויד )לו אני סער. עושה בדיקת אבאות) אבל הזבל הזה שהבת שלו מתחנגלת עם האוויב . מה זה בישבלו עוד שרלילה ???
    סגור
  • 29.
    40 אלף שקל לחודש
    המן דל בליט 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 4
    זה כסף קטן עבור מנהל זוטר בהייטק. מה עושים סיפור מהמשכורת שלה? רק כי בעלה מחוק מהפוליטיקה הישראלית?
    סגור
  • 28.
    זה מפעל לאשכנזים אוכלי חינם רמאים וגנבים את התרבות שהם (ל"ת)
    מפקח 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • 27.
    גאולה אבן
    רוני ליטר בשארי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    תבדקו כמה מרוויחים השרים במיוחד אנשי הקבע
    סגור
  • מה הקשר לאנשי קבע . מה היא כבר עושה מקריאה מהפרונטר (ל"ת)
    אא 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    גאולה אבן
    מדה 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כשסגרו את רשות השידור הם הורידו דמעות תנין אבל דאגו לרפד את עצמם בכסף .זבלות
    סגור
  • 25.
    בסוף מי שיצפה בערוץ הזה יהיו עובדי הערוץ ומשפחותיהם ..
    רם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 7
    מפני שיחייבו אותם .. אלק ציבורי עם רייטינג של 00000.1 %
    סגור
  • 24.
    בדיחה עצובה (ל"ת)
    עירית לינור 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 23.
    היא ואברי גלעד, ממורמרים זקנים.
    עירית הבדיחה 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אבל במקרה של עירית, היא רואה את גאולה, והפולניה שבה יוצאת מדעתה. עכשיו נחפור, עם ליקור לביבי המליונר האשכנזי. יאללה ממורמרת, לכי לכתוב ספרים, שם לא נראה את הפרצוף שלך.
    סגור
  • מה הקשר לאברי גלעד. שכחת להאשים גם את ביבי ושרה בתגובתך (ל"ת)
    אא 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אוף כמה עלובים אפשר להיות ..אתה עלוב והתגובה שלך עלובה (ל"ת)
    רם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 22.
    עירית לינור
    אן 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 7
    צודקת בדבריה, אבל לא מקפידה כל כך על ביקורת בהתנהלתו העבריינית של נתניהו, זה לא מפריע לה
    סגור
  • כי יש מעל ומעבר עיתונאים חברים שלך שעושים את זה (ל"ת)
    אא 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    קנאה
    חיון 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 10
    מדוע אני אומר שהכתבה לא מאוזנתומונעת מקנאה משיקולים זרים כי לא כתוב 40000 נטו ? ברוטו ? החשבונית? ולחילופין לא אמרה כמה מרוויחה יונית מערוץ 2 כדי שנוכל להשוות. טפאק רמאד עלייק.
    סגור
  • טמבל , איך קשורה יונית? היא לא בערוץ ציבורי. טוב טמבל כ (ל"ת)
    רם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ובנוסף
    שי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לכול עבודה יש את החשיפה שלה ובהתאם השכר , למה מה היא מצפה שמגיש תוכנית שעובד במקום עם עתיד לא בטוח עם 10,000 שח , לפיד קטף 180,000 אז מה ? , בקיצור החיטו להיתלבש על סער ואישתו ולנסות להסיט .
    סגור
  • 20.
    גיל הבלוט
    אחד העם 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    עירת לינור זקנה טרחנית ממורמרת שמזמן יבשו עלומיה האמא של הקלפטס .קנאית עם גלי חום ויובש גניטאלי
    סגור
  • איכס , כמה עליבות פשוט סירחון של תגובה כמו מי שכתב אותה (ל"ת)
    רם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 19.
    עירית לינור מכוערת קנאית
    משה 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    9 19
    גאולה אבן שווה כל שקל יפה נעימה ומקצועית
    סגור
  • עירית מדהימה
    קנאי 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמה טמטום במשפט אחד
    סגור
  • ואתה בן Zונה (ל"ת)
    מ.צ 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • ממש תגובה מנומקת ועניינית (ל"ת)
    צניפל 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 18.
    משכורו
    און 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כאשר במשק מאות אלפים שמקבלים משכורות מינימום השחיתות ברשתות פשוט מושחתות ומטורפות למה קריינית צריכה לקבל 40000 שח לחודש הגיע הזמן לעצור את הגועל הנפש הזה
    סגור
  • שכרו
    פטיש ברזל 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה כי לפני זה היא התקדמה במהירות הברק למעלה כמנחה וכל דרך אחת ויחידה דרך החדר הידוע לשימצה של ההנהלה הבחירה חדר ה--???? זה למה מגיע לה שכר כזה גבוה !??????????
    סגור
  • 17.
    גאולה אבן
    נועה 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    6 11
    הגיע הזמן שיעשו סדר בערוץ לכן אני ובני משפחתי לא צופים
    סגור
  • מפסידה. הערוץ היחיד,שהוא על רמב (ל"ת)
    אנע 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 16.
    שחיתות ונפוטזם זה לחם חוקם של המושחתים. (ל"ת)
    נפוטיזם 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור
  • נכון. ראו לדוגמא את מקרה נתניהו וקרובי משפחתו. (ל"ת)
    קליאו 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי מקרובי משפחתו התמנה בכלל?? (ל"ת)
    אפרת 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    יותר מידי תגובות של בוטים, ניסוח דומה, שמות אחרים
    יוכבד 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    8 5
    יאיר נתניהו, טופז לוק אולי ?
    סגור
  • 14.
    עירית לינור מה לעשות גאולה אבן חכמה, את לא (ל"ת)
    יוכבד 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    14 22
    סגור
  • מותר לשמאל
    שמאלן גאה 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    10 4
    זה לא חוכמה להיות אשת שר וכל שכן עם רייטינג של 1.28 אחוז. כספי ציבור שמעת? שמאל מותר
    סגור
  • טוב. אנשים. יש. ממון רב בתקשורת. יש. במה
    דודו 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    היי. לכולם. למה. הפרשנים. לא. מדברים על מרת. סער. הרבה בחדשות. למה הישבן של כולם. מדבק. לכסאות. הפלסטיק. מושחתים ומר סער. הנוחל. מריץ את. חברה הקרובים מנכל. מדומה. מושחת. את. אישתו. הלק מושחתת חיים. על. חשבון. העם. והמדינה. עד מתי רשעים. יהלוזו. דיי. להחליף. את כולם. איפו מר מדליפט. הפחדן. מקורב. לכולם. לצלחת הרמיאים. המושחתים. להוציא. את. כולם לחלת. מושחתים. אוכלי. חינם.
    סגור
  • 13.
    גאולה צער ובעלה השקרן שני יצורים מעוררי חלחלה (ל"ת)
    האמת 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    15 9
    סגור
  • עירית לינורל
    אני 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 8
    לכאן 11 אולי אין רייטינג מפוצץ, אבל יש לו את התוכניות הכי תרבותיות וטובות ובלי הרבה פרסומות. גאולה אבן סהר מקצונית וזה ממש מעליב לחשוב שרק בזכות בעלה היא מתקדמת. במקרה שלהם החיבור בין גאולה וגדעון ידוע מראש ולכן ממש לא מסוכן. אותי מפחידים כל מיני חיבורים מסתוריים שאיננו מכירים.
    סגור
  • טוב. עוד כתבה. אחד. טובה
    דודו 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    היי. מר. סער לוזר גדול. אפסון עד. מתי רשע יהלוזו. אין. עבר. ולא עתיד. דרכך. קלון. מושחתים חיים. על. חשבון. המדינה. מושלמי. המיסים וכול. הממשלה. הזות. תיפול. עוד. כמה חודשים בהצלחה. לכישלון. יש. בכם. חבורת. אפסונים מר. לפיד. השחקן. שקרן. מר. סער. החתרן מר. ליברמן. שקרן. נקמן. פקה. פקה מרת מיכאלי. שבאה. משום. מקום. מעבר. בלי עתיד. חבורת. של. מחוברים. קצבות מחפסים את. עצמם. לעתיד. הלק. פקה. פקה
    סגור
  • 12.
    איפה מנדבלוף???
    עדי 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    16 4
    נעלם מהשטח מכינון ממשלת הטרורר
    סגור
  • יפה. מלים. נכונות רק. מלגלגת. הרבה על קול
    דודו 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ביי. מר. מנדלפליט. מפחד. על. עצמו. ברבש קטן. חזק. נגד. ביבי. הלק. איפו. קול הפרשנים הפולטים. למנהם מר. אברהם. מלובביץ מר גאי. פלד. הפליליסט. הלק. וקול. היפי. נפש מהאליטות. תצאו. לרחובות. להפגנה. בחוץ העם. לא. יודע. כלום. על. כול. המושחתים במחנה של. האליטות. הלק. פחדנים. שפנים העם מחכה. לכם. הלק. בכרי. המדינה. חבורה של מושחתים. פחדנים. שלטון. של. אפסים. אוכלי חינם. הלק
    סגור
  • מנדלפלוץ
    שמאלן גאה 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    11 2
    נתפס חזק חזק באשכים
    סגור
  • 11.
    גאולה סער
    אורה 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    15 8
    הפסקתי לגמרי לצפות בערוץ הציבורי 11 .... מאז,שהחזירו את גאולה סער...המצוייה בניגוד בניגוד עניינים חמור ביותר.. כשבעלה הינו שר המשפטים..גדעון סער !!!! איפה שלי יחמוביץ הטהרנית הלוחמת..לא מוציאה מילה מפיה...כיוון שגם היא עובדת בערוץ 11... אז הטהרנות היא תלויית פרנסה ??? איפה התנועה לאיכות השלטון עם הגינגי ..בראשה מה הם שותקים...זה לא נתניהו אז הם שותקים ??? איפה היועמש...מנדלבליט...מאז הבחירות נעלם ולא שומעים אותו בתקשורת כלל... יעניי... הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת... מושחתים !!!!.
    סגור
  • 10.
    מצטער שהכרתי אותה.
    האמת על גאולה 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    8 7
    אני מכיר אותה היטב, יותר מדי היטב, ואפילו מצטער על זה. אחת התכונות הכי אופייניות לה - היא לא יודעת מהי חברות אמיתית. היא משתמשת בך כשהיא צריכה אותך, ונעלמת שנייה אחר כך. אני חוויתי את זה בעוצמה, ונדהמתי, אחרי שנים של חברות, שמתבררת כחברות לכאורה. היא לא זוכרת את אלה ששרתו אותה, כן - שרתו אותה, בזמן שהיתה בערוץ הראשון. עם כל הקשרים שלה, היא לא נקפה אצבע לטובתם. מבחינתה - מה שמעניין אותה הוא רק היא עצמה. ולא שכחנו את ההעדרויות שלה בערוץ הראשון, לפעמים לשבועות ארוכים, כשאף אחד לא יכול לומר מלה. אני מבין שגם בתאגיד היא לא ממש עובדת קשה, שלא לדבר על שבועות של הפוגה בין תכנית אחת לשניה. ככל ששמעתי, עכשיו היא מתכוננת להגשת היומן, כבר ימים ארוכים שהיא "מתכוננת". בקיצור - היא לא הדמות שהייתם רוצים שתהיה חברה שלכם. מאד לא.
    סגור
  • בלופר
    לא תמימה 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לא מאמינה למילה אחת ממה שכתבת.
    סגור
  • גאולה סער
    אורה 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    11 7
    מערכת השלטון והמשפט והתקשורת... צריכה להילחם במינוי שלה...מלחמת חורמה כנד מינוייה וניגוד הענייניםשבו היא מצוייה או שאולי ...חיותה מהבגצ...חברת המשפחה הרגיעה אותם שהכל מותר ???
    סגור
  • 9.
    אה, לינור תחקירנית ?שופרית
    אור צפון 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    8 12
    הנסיון להדביק את חוליי חצר נתניהו על מסלקיו מביא גם את עדר המלים המוגזם של לינור. מניח בצד ליד הגותה של דיסטל אוסטאופורוזיס
    סגור
  • 8.
    ימי מפא"י העליזים
    לולה 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    20 4
    שמור לי ואשמור לך ואנחנו הציבור הפרייר ישלם. פסיכי. תודה עירית - כרגיל מדויקת.
    סגור
  • 7.
    עירית לינור עיתונאית מטעם
    אורי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    10 15
    כמה רוע יש בטפשה הזאת. גאולה אבן הייתה ונשארה מגישת על. היא הייתה כזאת הרבה לפני שהתחברה לגדעון סער. מהיכן הקינאה האובססיבית הזאת. אבל למה כבר ניתן לצפות מעיתונאית שכותבת ללא שום דעה משלה?
    סגור
  • 6.
    עלובים
    צחי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    18 5
    בושה וחרפה שאלו הם נבחרינו. אין להם בושה ועוד האיש הזה רצה להיות ראש ממשלה. מי שלא יודע להפסיד בכבוד וחותר נגד ראש ממשלה מכהן. אין פלא שאין לו בושה לשדוד את הקופה הציבורית. ולרחוץ בנקיון כפיים. נפל נפל נפל.... הא אמרתי נפל?!
    סגור
  • 5.
    עירית שהקנאה לא תהרוג אותך. (ל"ת)
    נמרוד לוחם הצדק 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    10 15
    סגור
  • 4.
    המילניום
    רוני 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המליינים מסתערים עם אבנים
    סגור
  • 3.
    אם הקינאה היתה מקצוע עירית לינוי הייתה מזמן חד קרן (ל"ת)
    הבורר 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    9 18
    סגור
  • 2.
    חבורת נוכלים
    ממששת אפסים 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    19 4
    חבורת נוכלים
    סגור
  • 1.
    הזוי, מביאה רייטינג עלוב ומקבלת שכר מטורף. מה זה? למה? (ל"ת)
    די כבר 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    23 5
    סגור