טלוויזיה

אראל סג"ל התפוצץ בשידור: "אתם לא מתביישים?"

המגיש בערוץ 20 זעם על חברי מפלגת ימינה אחרי שכתבה נגד נתניהו 'מסית היה ומסית יישאר', כשהשיב: " ככה אתם מדברים? אחרי ש-26 שנה עושים לנו את זה, ומאשימים אותנו ועכשיו אתם מאשימים? אתם לא מתביישים? תשמע אני אחרי היום הזה אומר שיכול להיות שאני לא צריך לשדר היום כי אני כל כך כועס"
מערכת ice |  11
אראל סג"ל (צילום פייסבוק/אראל סגל 103fm)
סערת הציוץ של חברת הכנסת שירלי פינטו נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמש (שני) בעקבות נאומו בטקס במליאת הכנסת ליצחק רבין המנוח, גרמה לליבוי יצרים בעיקר בקרב העיתונאים מימין והביאה לביקורת חריפה ביותר על מפלגת ימינה.
אראל סג"ל שוחח עם ברדוגו ב'הסיפור המרכזי' בערוץ 20 והתייחס לציוץ של שירלי פינטו: "רציתי להגיד לך משהו, ראיתי ציוץ שמחקה חברת מפלגתו של בנט, שירלי פינטו, היא כתבה ואני מקריא: "גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא שמותקף, לפעמים נדמה שהוא מעולם לא עזב את המרפסת ההיא, מסית היה ומסית יישאר".
"תרשה לי יעקב ואני רוצה לפנות לאנשים שהיו חלק מביתי, חלק ממשפחתי וחבריי הקרובים וכולי, ככה אתם מדברים? אחרי ש-26 שנה עושים לנו את זה, ומאשימים אותנו ועכשיו אתם מאשימים? אתם לא מתביישים? תשמע אני אחרי היום הזה אומר שיכול להיות שאני לא צריך לשדר היום כי אני כל כך כועס, אני כל כך רותח כי יותר מהכל מותר להם להגיד הכל".
"אבל ברגע שגם גדעון סער בזה אומר שאם אתם מוחים, אם אומרים שאנחנו לא לגיטימיים כמו שבנט אמר פה באולפן עם 15 מנדטים אי אפשר להיות ראש ממשלה, מול העיניים שלי, אם היום אומרים שאי אפשר למחות נגד זה, שאנחנו צאצאיו האידיאולוגיים של יגאל עמיר, אתם נתתם גט לחופש הביטוי והדמוקרטיה, מה שקרה בכנסת מאוד מסוכן".
איילת שקד גם התייחסה לנאום: "כמה מילים על אתמול, מודה שהייתי צריכה כמה נשימות, מה גם שלא רציתי להוסיף להתגוששות המיותרת ביום שמזכיר לנו כמה חשוב שנדע לנהל את המחלוקות - גם הקשות ביותר - בדרכים דמוקרטיות. לשמע הנאומים אתמול, פשוט התכווצתי. התיוג של ציבור מצביעים גדול - כמתנגדי ומתנקשי הדמוקרטיה - הוא עוול נוראי שנעשה לאנשים אידאולוגיים נחושים וערכיים, שנאלצים בכל שנה ביום הזה לספוג קיתונות של רפש והטחת עלבונות, גם בנציגיהם. תיוג שכזה מדיר מהמשחק הדמוקרטי חצי מהעם - זו לא שמירה על הדמוקרטיה אלא ביזוי שלה. אין פה ״טובים״ מול ״רעים״. יש פה עם אחד ואנשים צריכים לכבד אחד את שני.
"ומילה על ראש האופוזיציה אז, והיום, בנימין נתניהו: הציוץ של חברתי ח״כ שירלי פינטו שהובן כאילו לנתניהו ישנה אחריות למעשה הנתעב של הרוצח המנוול לא נוסח נכון, ואני שמחה שהיא מחקה את הציוץ. ההסתה הפרועה משולחת כל רסן שמשתוללת בנינו בתקופה האחרונה חייבת להיפסק. אני מוכנה לקבל ויכוח פוליטי אבל הויכוח הזה חצה את הקווים האדומים מזמן".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אל תיתמם!!!! (ל"ת)
    אליה 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דגל 'שק!
    רון קילוח 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה ש...אוגדת "הקוזאק הנגזל" הופכת לגייס...
    סגור
  • 4.
    מה, אראל סגל מדבר על בושה
    יוסף א 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לא יאומן כי יסופר, אראל סגל מאשים ומטיח במינה, כי אין להם בושה, האיש החסר בושה בנאמנותו חסרת הפרופורציות באיש נתניהו עם כל המיוחס לו, בגידה מינית באשתו, נישואין בפעם השלישית, מסית ומדיח, משסה ומשלהב את ההמון הפרוע כפי שראינו מעל למרפסת בכיכר ציון, כשהמחנה שלו קורא לרצח רבין, מלביש דיוקן של רבין במדי אס אס ומדי ערפאת, ומכאן לרצח רבין הדרך קצרה. כי מווינה תצא תורה, קאנצלר גרמניה נחשד בסעיף אחד משלושת הסעיפים בהם חשוד נתניהו, מיד התפטר ולא השתלח במוסדות המדינה, כפי שעשה נתניהו במסכת שקרים, אי מינו מפכ"ל, אי מינוי נציב שב"ס ופרקליט מדינה, והוא המואשם בפלילים, כולל הוא נתניהו המודל להערצה ולמופת אצל אראל סגל, אתה לא מתבייש, ועוד עם כיפה, חילול ה. הנה, ריקלין האח התיאום של סגל, אבל פרש, ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
    סגור
  • שב בשקט, בולשביק זחוח וחסר תועלת.
    רז 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגל אמר את האמת. ימינה הכשירה את השרץ הזה, את ממשלת הזדון, השקר והמרמה הזו, ופינטו מדברת כמו אחרון הליצנים של מרצ. להאשים את הימין ואת ביבי בנאום המרפסות, שבפועל אמר על המרפסת שאסור להקצות אף אדם שחושב אחרת ממך, זה ליפול לידיים של ליצני השמאל וחבורת מהנדסי התודעה שלהם בכנסת, יחד עם להקת המעודדות שלהם בתקשורת. אחרי שפינטו הבינה את גודל הטעות היא מחקה את הציוץ, אבל גם זה לא יחלץ אותה מהעובדה שהיא פשוט הכשירה את ממשלת הרוע הזו במו ידיה.
    סגור
  • ע"פ מה שכתבת אתה איש מאד ממורמר..
    רם 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והתרופה שלך תגיע בבחירת נתניהו לראשות הממשלה .. שמאלן שמטיף לימניים
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    חראל סגלגל מתקשה להתמודד עם אמת
    Wow 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 6
    תכלס חראל סגלגל מגיב כצפוי מחבר כת שופרות הביביזם
    סגור
  • כל ערוצי הטלויזיה 11 12 13 כולם שופרות של השמאל הקיצוני (ל"ת)
    רם 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    חרשת אילמת אילגת.
    מאיר 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהמה ללא קול לה מותר הכל
    סגור
  • 1.
    האמת כואבת, אראלוש? שים קרח ותלחץ חזק
    דובי 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אז מסתבר שגם ח"כים בימין לא מהססים לומר את האמת על האליל שלך. במקום לאבד את העשתונות, פשוט תתמודד עם העובדות. ההיסטוריה לא משקרת. נאשמים בפלילים דוקא כן.
    סגור
  • ח"כית מהימין כמו שאני השליט של מיאנמאר.
    רז 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .
    סגור
  • אלה חכי"ם מהימין שהתאסלמו
    רם 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואגב ליברמן לא הואשם בפליליים אך יכול ללמד את כולם שיעור בשחיתות שלטונית .. אבל כרגע הוא בסדר כי הוא משרת את האג'נדה .
    סגור