טלוויזיה

דני קושמרו צחק בראיון עם גדעון סער, מה הסיבה?

מגיש חדשות 12 שאל את ראש מפלגת תקווה חדשה האם הוא אובססיבי לגבי נתניהו, סער השיב: "ממש לא, אני לא עוסק בו בכלל" וגרם למראיין לצחוק: "אתה לא עוסק בו? אתה עושה את החוק עוד לפני שהתקציב הזה אושר והממשלה ברגעים מאוד דרמטיים". צפו
מערכת ice |  6
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
הראיון של גדעון סער אמש (רביעי) באולפן חדשות 12 הצליח להוציא חיוך מהמראיין דני קושמרו, הכל בגלל התשובה של ראש מפלגת 'תקווה חדשה' לשאלה "האם אתה אובססיבי לנתניהו".
קושמרו שאל: "ההאשטאג הפופלארי בטוויטר זה עדיין למה גדעון סער התפטר ב-2014? יש סרטים ביוטיוב, טענות ליועץ המשפטי לממשלה, אדם בשם יואב פרנק ממש עובד בזה, מי עושה את הדברים האלה ומשקיע כסף נגד גדעון סער?".
סער השיב: "יש מערכת שלמה של נתניהו, משפחתו ותומכיו, שמנהלים מערך שנועד לעקוף את חוק מימון מפלגות ולהזרים כסף, זה לא חוקי. אדם מגיש תלונות סדרתיות נגד כל החברים בקואליציה וכל מנהגי המפלגות, זה מה שעוקף את החוק". קושמרו שאל: "למה אתה לא מתלונן?".
ראש מפלגת תקווה חדשה השיב: "יכול להיות שזה יגיע, אבל אני לא מתרגש מזה. הם יכולים להמשיך להסתובב סביב עצמם, אני יודע בדיוק מי עומד מאחורי זה שנים רבות, הדבר שפעם נעשו בלי טביעות אצבע, היום כולם יודע מי עושה אותם".
 
קושמרו שאל: "אין לך אובססיה נגד נתניהו?", סער הגיב: "ממש לא, אני לא עוסק בו בכלל", כאן המראיין החל לצחוק ושאל: "אתה לא עוסק בו? אתה עושה את החוק עוד לפני שהתקציב הזה אושר והממשלה ברגעים מאוד דרמטיים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הצביעות עולה על גדותיה
    אשל 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שר צבוע שמחליף צבעים כמו זיקית !!! מחיר הדבק לכסא הרקיע שחקים והשתן עלה למוח . אף אחד בציבור לא מאמין ולא יאמין לך יותר !!! אתה בסוף לא מייצג שום ציבור באמת .
    סגור
  • 5.
    קושמרו ביביסט
    לולי 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם חרד לפרנסתו
    סגור
  • 4.
    חחחח
    Ben 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה פאקינג מעניין, נגמר לכם על מה לכתוב
    סגור
  • 3.
    גדעון היקר
    חוה זילבשטין 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון היקר, החוק הזה יעוררו הביביסתים והם יצביעו בהמוניהם וזה לא טוב לנו אנחנו רוצים את הליכודניקם בבית ביום הבחירות,וגם למראית עין לא כדאי לחוקק את זה כאילו אנחנו מפחדים .
    סגור
  • 2.
    אחלה גדעון (ל"ת)
    מאיר 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    קושמרו ציני ופוגעני
    דני 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאחרונה הפך קושמרו לציני ,פוגעני ובילוי נעים,חבל בעבר נהנתי לשמוע אותו , שינוי הקו שלו להיות ציני פוגעני פוגע בו כדרך שהיה בעבר בעני מכובד ומכבד אבל לא עוד.חבל
    סגור