טלוויזיה

איילת שקד בביקורת חריפה על יאיר לפיד: "אדם שטחי"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 חשף הקלטות של שרת הפנים בהם היא משוחחת עם אנשים ויוצאת נגד ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד ושר הביטחון, בני גנץ. שקד: "לפיד עושה פיגועים ונפתלי מחלץ"
מערכת ice |  4
שרת הפנים, איילת שקד (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
העיתונאי עמית סגל חשף במהדורה המרכזית של חברת החדשות הקלטות של שרת הפנים בשיחות פרטיות ושם היא מביעה ביקורת חריפה על ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד וסגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ. 
על גנץ אמרה שקד כי: "גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. תאמין לי גנץ יותר גרוע מלפיד. עוד יותר גרוע, אני לא יודעת". בהקלטות שנחשפו שקד אמרה לבני שיחה אמרה על לפיד: "הוא אדם שטחי. לפיד כל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ. הוא עשה את זה מול הירדנים, הוא עשה את זה מול האמריקאים והוא עשה את זה... נפתלי מחלץ, חד משמעית". 
 
בתגובה של שקד לדברים, שקד אמרה שהיא אמרה את הדברים בשעת כעס ולאחר מכן שקד הבהירה את דבריה לשר החוץ יאיר לפיד והשניים שוחחו לפני זמן קצר. יאיר לפיד לעומת זאת לא הגיב לדברים. כמו כן, סגל העלה את הריאיון של שקד באולפן יומיים לפני כן וטען כי היא לא נשמעה חד משמעית כבעבר כשנשאלה על הרוטציה.
במפלגת הציונות הדתית שיחררו תגובה חריפה עם סיום שידור הכתבה: "יצא המרצע מהשק. בנט ושקד ממליכים עלינו מישהו שגם הם יודעים שעושה למדינה פיגועים מדיניים ואיננו כשיר. תאוות הכיסא של בנט ושקד מסכנת את ישראל". גם ח"כ יריב לוין מהליכוד עקץ: "לפיד יכול להירגע. אם איילת שקד אמרה שלא תהיה קרוטציה, כנראה שתהיה". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איילת המטיילת
    פושפוש 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישה לא יציבה תרתי משמע
    סגור
  • 3.
    איילת פגעה בול...לפיד לא מתאים
    חייק 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואסור שיהיה ראש ממשלה טמבל
    סגור
  • 2.
    מכשפה (ל"ת)
    אריה 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לפיד אולי שטחי, אבל בינתיים את יצאת השטיח שלו
    תמיר 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הפיל את הימין? מי הקים ממשלה עם הערבים? מי שרף לעצמו את הקריירה? רמז: את. מסתבר שאת לא בדיוק האדם הכי מעמיק בכנסת....
    סגור