טלוויזיה

פאולה וליאון סיימו את השידור מוקדם מדי וזו הסיבה

בשל הפיגוע הרצחני בירושלים, המשדר של הזוג שאמור היה לעמוד בסימן יום הטלוויזיה הבינלאומי בו התארחו דמויות מהעבר, הסתיים כחצי שעה מוקדם מהצפוי לטובת משדר חדשות
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
לרגל יום הטלוויזיה הבינלאומי אירחו אמש (ראשון) פאולה וליאון רוזנברג בתכניתם בקשת 12 שורה של כוכבים נוסטלגיים, הזכורים בעיקר מהופעותיהם בעבר, אלא שהתכנית נאלצה להתקצר בכחצי שעה.
הסיבה לכך נעוצה בפיגוע הרצחני בירושלים בו נרצח אדם אחד ביריות. המשדר של פאולה וליאון נקטע על מנת לעבור לאולפן החדשות לקבלת דיווחים על המקרה הטרגי בעיר העתיקה בירושלים והסתיים ב-11:30 במקום חצי שעה מאוחר יותר.
הפאנל בתכנית של הזוג כלל בין היתר את מגישת שישי עם מיכל, מיכל זוארץ שהובילה את התכנית בערוץ הראשון, דליק ווליניץ השחקן הוותיק וציפי מור הזכורה מהופועתיה בטלוויזיה החינוכית.
 
התכנית של השניים לפני ימים ספורים עלתה לכותרות לאחרונה בעקבות המונולוג המרגש של ליאון שהצהיר מדוע הוא 'איננו אפס או סמרטוט של אישתו' וכי הוא רואה בעצמו הגבר הפמיניסט האולטימטיבי שמאפשר לה לפרוח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה שטויות
    אחד שיודע 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה פריצה של החדשות לשידור של ניב רסקין מה שגרם להארכת תוכנית חדשות הבוקר עד 10 עם דיווחים על האירוע שקרה. במקור פאולה וליאון עולים לשידור ב9:30 - 11:30 ובעקבות החריגה שנוצרה בגלל הדיווחים מירושלים התוכנית של פאולה וליאון התארכה עד לשעה 12 והתנהלה כרגיל. לא קוצר ולא נעליים.
    סגור
  • 1.
    הכותרות מתחילות להיות מביכות חברים
    מיכל 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל. אייס היה מוביל פעם
    סגור