טלוויזיה

נטפליקס תיצור יקום קולנועי על בסיס סדרה של ישראלי

אחת הסדרות האהובות ביותר אי פעם שנחשבות להצלחה ישראלית תהפוך בקרוב לעולם שלם של תוכניות וסרטים בנטפליקס, שינסו להתחרות בדיסני, מארוול ו-DC
מערכת ice |  7
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום wikimedia, pexels)
בזמן שהסדרות והסרטים השייכים ליקומים הקולנועיים של חברות הבידור הוותיקות נוטשים אותה בהדרגה לטובת שירותי סטרימינג ייעודיים ובלעדיים של החברות שלהן הם שייכים, נטפליקס חיפשה – ומצאה – הזדמנות ליצור עולם דימיוני משלה שיכלול סרטים וסדרות בעלי אופי משותף: הפאואר ריינג'רס.
 
בראיון לאתר התעשייה Deadline חשף לאחרונה מייקל לומבארדו, לשעבר מנהל התוכניות ברשת הטלוויזיה HBO וכיום נשיא עולמי לטלוויזיה בענקית המשחקים האסברו, כי נטפליקס עובדת על "יקום קולנועי" שלם המבוסס על הסדרה. "זו לא רק תוכנית אחת – זה תוכניות שאחריהן יבואו סרטים, (וגם) תוכניות ילדים", אמר לומבארדו כאשר נשאל על עסקה שנחתמה לפני חודש וחצי בין האסברו לנטפליקס, במסגרתה תהפוך האחרונה לבעלת הזכויות הבלעדית על כל תכני הסדרה, שכיום משודרים גם בערוצי טלוויזיה, ותפיק עונה שנייה ל"פאואר ריינג'רס: זעם הדינוזאור".
הסדרה נוצרה בשנות ה-90 על ידי החברה של הישראלי חיים סבן כגרסה אמריקאית לסדרה יפנית בשם "סופר סנטאי". היא עוסקת בחבורת צעירים הנלחמים במפלצות מהחלל באמצעות רובוטים אישיים שמסוגלים להתאחד לרובוט גדול וחזק יותר. הרעיון הזה כבש בזמנו את העולם, הפך לסדרה הכי נצפית של סוף המילניום הקודם והפכה להצלחה מסחררת עם 27 עונות (רובן של סדרות משנה, עם דמויות חדשות אך אותה עלילה בסיסית) ושלושה סרטים. עתה היא תהפוך ליקום שלם, שיכלול סדרות לילדים ומבוגרים וסרטים מסוגים שונים, שככל הנראה יכללו לראשונה דמויות חדשות שיומצאו במיוחד כדי להתאים ל"עולם" של הפאואר-ריינג'רס.
המאמץ להפוך את הסדרה הוותיקה לעולם שלם היא חלק ממאמץ כולל של האסברו להפוך למעצמת טלוויזיה. לפני שנתיים היא רכשה את חברת ההפקה וההפצה הטלוויזיונית הקנדית Entertainment One, או בקיצור eOne, תמורת כ-4 מיליארד דולר, והביאה את לומבארדו לכהן כנשיא לטלוויזיה. מלבד פאואר ריינג'רס, שתיכתב על ידי יוצר "סוף הפאקינג עולם" ו"זה מה שחסר לי עכשיו" ג'ונת'ן אנטוויסל, מכרה החברה זכויות לתוכניות ושעשועונים המבוססים על המשחקים "מונופול", "הרמז", "מבוכים ודרקונים", "סיכון" (שתיכתב על ידי יוצר "בית הקלפים" בו ווילימון) ועוד.
נטפליקס היא "הבית" של הפאואר ריינג'רס כבר שנים רבות: ב-2011 היא רכשה מחיים סבן את הזכויות להזרמה של הסדרה, בעסקה שפגה עם רכישת המותג על ידי הסברו השנה. שתי החברות ניהלו מו"מ, וכאמור, בסיומו הוסכם שנטפליקס תגדיל אף יותר את ההשקעות שלה במותג, ותהפוך אותו לעולם שלם, שינסה להתחרות ביקומים של דיסני, מארוול (שגם הוא בבעלות דיסני), DC Comics (שבבעלות האחים וורנר) ועוד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חיים סבן לא ישראלי (ל"ת)
    תרגיעו 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בטח ישראלית
    הקרפד 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חיים סבן קנה את הזכויות על סדרה יפנית. שום דבר מזה לא קשור אלינו.
    סגור
  • 4.
    אוי מביך אפילו לפרסם את זה (ל"ת)
    יו י 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    כל סדרות הילדים הן מכונת שיווק משומנת
    גועל נפש 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצוב, מדאיג. אין תוכן, ערכים או חשיבה על עולמם הנפשי של ילדים. נותנים לאנשים שיצרו סדרות למבוגרים לכתוב סדרת ילדים לפי מוחם המעוות ויוצרים מעבר לתרבות צרכנית קלוקלת גם פגיעות בהתפתחות הפסיכולוגית של ילדים. זוועה
    סגור
  • 2.
    סדרה גארבאג'
    פוקס 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או במילים אחרות, אשפה. הם הולכים לשפוך הרבה כסף, על אשפה.
    סגור
  • 1.
    אוי ואבוי
    שי 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מביך
    סגור
  • לא יודעת אם מביך,אבל
    רויטל 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני איתך לגבי ה"אוי ואבוי"
    סגור