טלוויזיה

אברי גלעד חשף: מתי תתחיל התוכנית החדשה שלו?

אחרי הדיווחים על הליהוק הסופי של צביקה הדר להגשת תוכנית הבוקר ברשת 13, שני המגישים הציגו החלפה באולפן וגלעד חשף מתי זה באמת עומד לקרות
מערכת ice |  5
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
אברי גלעד עוזב את תוכנית הבוקר, וזה קיבל הבוקר חותמת אישור סופית כשצביקה הדר, המנחה השלישי שסוגר את פאנל ההנחיה החדש חתם על חוזה ליהוק מול רשת. הדר הגיע לאולפן בהפתעה וקיבל את השידור מאלי ראכלין שמגיש את מבזקי החדשות. בכך בעצם הודיעו לקהל הצופים על החילוף בין השניים.
גלעד אף חלק טיפים עם המגיש שיתחיל להגיש את התוכנית הראשונה בשידור, מה שיגרור יקיצה לא טבעית ומוקדמת מאוד ואמר לו, "תישן טוב יש לך עוד קצת פחות מחודש". בכך בעצם  חשף גלעד כי חילופי הרצועות במסגרתן יעבור גלעד לתוכניתו החדשה, ייערכו כנראה בתחילת החודש (והשנה) הבא.

שלישיית הבוקר החדשה תמנה את רותם ישראל שמגישה לצד אברי גלעד כבר מספר חודשים, מירי מיכאלי שמצטרפת מרצועת 19:00, וכעת גם המנחה והקומיקאי צביקה הדר שחתם מול הגורמים ברשת. אחרי הדיווחים המתקדמים על מעבר של מגיש הבוקר הוותיק, אברי גלעד, לרצועת סיכום הפרה טיים ב-19:00, ביום שני האחרון הודיעה מירי מיכאלי כי היא מצטרפת לתכנית "העולם הבוקר" לצדה של רותם ישראל.
 
הדר, 55, מחלוצי הטלוויזיה המסחרית בישראל, החל את דרכו על המסך עם תחילת שידורי ערוץ 2 הנסיוני, כחלק מצוות ״הקומדי סטור״ וב״שמש״. מאז הגיש שעשעונים, תכניות אירוח, ותכניות ריאליטי, בין היתר כמנחה המיתולוגי של ״כוכב נולד״. לצד עבודתו כמנחה טלוויזיה, טיפח קריירות משחק, סטנדאפ ומוזיקה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ראיתי את תכנית הבוקר רק בגלל אברי גלעד.
    דרור 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך חבל לי . תכנית הבוקר לעולם אבל לעולם לא תהיה אותו דבר בלי האיש האמיתי הזה שמסתכל למציאות בעיניים. ידען בלתי נילאה איש חכם ונעים.
    סגור
  • 4.
    ???????
    ?????? 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתבטא לא יפה מוציא שם רע טוב שמחליפים
    סגור
  • 3.
    צביקה הדר שיהיה לו בהצלחה
    תמי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד טוב לחדש משהו
    סגור
  • 2.
    אגרי גלעד
    נושי 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא היה ולא יהיה מנחהה אמיתי.. שנון חד. אגריסיבי ורגיש כמי אברי גלעד... מן הסתם מכסת הצופים בתוכנית הבוקר ללט השתתפותו תצנח וחבל... נתגעגע אליו
    סגור
  • 1.
    ערוץ 13
    אורה 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צביקה הדר מנחה בתכנית הבוקר?? בעעעעעעע
    סגור