טלוויזיה

אייל גולן מתגרש, האם ארץ נהדרת חזו את הפרידה?

אחרי שנחשף הסכם הגירושין של בני הזוג בשלוש השנים האחרונות, שהפתיע את עולם הבידור, האם יש מי שחזו מראש את הפרידה שהגיעה דווקא אחרי חודש של הפגנת יציבות?
מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג בארץ נהדרת (צילום צילום מסך ארץ נהדרת)
גירושיהם של אייל גולן ודניאל גרינברג ספק הכו את עולם הבידור בהלם וספק נצפו מראש. כעת, מגיע הכסף הגדול בסיפור, ובדיווחים שונים נחשף הסכם הגירושין של השניים. למרות שבתקופה האחרונה הפגינו זוגיות יציבה, יש מי שיתכן וחזו מראש את האירוע - ארץ נהדרת, שבפרק ששודר לפני כחודש וחצי רמזו על הבאות במערכון "לשחרר את שולי", שעסק דווקא בחתונתם של שולי רנד וצופית גרנט.
כזכור, בהסכם שנחשף נכלל תשלום מזונות של חמשת אלפים שקלים עבור כל ילד משותף של השניים יחד, כך שמדובר בעשרת אלפים שקלים דמי מזונות. מלבד זאת, תקבל גרינברג דירה בה תגור עם ילדיה סמוך לוילה המשותפת שהתגוררו בה עד כה, וכן סכום חד פעמי שיכול להגיע עד למיליון שקלים.
לפי דיווח של גיא פינס, לצד הנכס והסכומים שתקבל גרינברג, היא עצמה חתומה בהסכם על כך שלא תדבר רעות על הקשר שהתפרק ולא תשחיר את שמו של גולן בכלי התקשורת. השניים חזרו לאחרונה מחופשה זוגית באיחוד האמירויות, רגע אחרי מסיבת הברית הגדולה שערכו לפני שבועיים, אליה הוזמנו מאות חברים של בני הזוג, כשהאווירה הייתה שמדובר באירוע פיצוי אחרי שגם חתונתם וגם הברית של בנם נערכו בקונספט מצומצם בשל מגיפת הקורונה.

עוד אירוע שהתרחש ורמז או הסווה את הגעת הגירושין הוא מודעת מכירה שעלתה לפני חודש וחצי, בה הוצע הבית המשותף שלהם למכירה. וילת הענק של אייל גולן הפכה למושא סיקור בהזדמנויות שונות. זה התחיל כשהבית עבר שיפוץ והתאמה לקראת נישואי הזמר לגרינברג, כך שהבית הותאם מאפס לבואה של האישה החדשה וכן לאכלוסם של ילדיו של גולן, אלין, ליאם, ויאן לצד מיאל ורון שהצטרפו בפרק ג' הנוכחי של גולן.
 
רק שנה אחרי השיפוץ הגדול הגיעה המכירה וכזכור, גולן שיפץ את ביתו כך שיכיל גם יחידת דיור לאמו נורית שהמשיכה להתגורר בבית לצד המשפחה. כעת, אחרי השיפוץ הנרחב וברקע פרשת משחקי חברה, הבית מוצע למכירה באתרי מכירות הנדל"ן בסכום של 6.8 מיליון שקלים. התמונות לא חושפות הרבה מהבית, ונותנות הצצה קלה למטבע, סלון וחדר רחצה, אם כי מדובר בתמונות לא מקצועיות לגמרי, כאילו מישהו ניסה להסתיר במי מדובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה