טלוויזיה

רשת 13 חשפה: זה התאריך לגמר 'אקס פקטור' לאירוויזיון

אפשר לסמן ביומן: ה-5 בפברואר, מוצאי שבת, יהיה התאריך בו ייבחר הנציג של ישראל לתחרות השירה הגדולה באירופה, כאשר  ארבעת הפיינליסטים יתמודדו במשדר הגמר על כרטיס הטיסה לטורינו שבאיטליה בחודש מאי 2022. כל הפרטים בפנים

מערכת ice |  1
אקס פקטור (צילום ויקיפדיה)
יש תאריך לגמר הגדול של "אקס פקטור לאירוויזיון". סמנו ביומנים את יום שבת, ה-5.2, אז ישודר ברשת 13 המשדר שיכריע מי יהיה הנציג הישראלי מבין ארבעת המתמודדים שיזכה לטוס לאיטליה בחודש מאי 2022 ולנסות לזכות באירווזיון החמישי של ישראל.
קודם לכן, בשבוע הבא ייערך שלב חצי הגמר של "אקס פקטור לאירוויזיון", כאשר ששת המתמודדים שנותרו יהפכו לארבעה בלבד שיעלו לגמר ורק אחד מהם ייצג את ישראל בתחרות. המתמודדים שעלו לחצי הגמר הם אלי חולי, שחר עדוי, ענבל ביבי, ספיר סבן, אנה סטפני ומיכאל בן דוד, שניים מהם יודחו בשבוע הבא.
 
כל אחד מהפיינליסטים בגמר יבצע שני שירים שיתמודדו על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב. כל שמונת השירים של ארבעת הפיינליסטים ייחשפו במשדר מיוחד בכאן רשת גימל ובכאן דיגיטל, ומבין השירים שנכתבו והותאמו במיוחד לכל פיינליסט, הציבור יוכל לבחור שיר אחד. המשדר ישודר בתאריך 30.1,בשעה 12:00, ותנחה אותו מאיה אלקולמברה. 
ברשת 13 עוד נכתב: "בתאריך 3.2, יומיים לפני הגמר הגדול של ה"אקס פקטור לאירוויזיון", ישודר בכאן 11 המשדר החגיגי "השיר שלנו לאירוויזיון", בו ייבחר שיר אחד מתוך השניים שיציג כל פיינליסט. בחירת השיר תעשה על ידי השופטים, וועדה מקצועית והקהל מהבית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה יודע
    אנונימי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר מזמן היה כתוב בויקיפדיה של האירוויזיון של השנה, שישראל תבחר את הנציג בתאריך הזה
    סגור